Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Bank BGŻ BNP Paribas sponsorem nowego mini serialu „Dwoje we troje”

Już 12 marca w Telewizji Polsat zostanie wyemitowany pierwszy odcinek nowego mini serialu komediowego „Dwoje we troje”. Sponsorem produkcji przedstawiającej świat bankowców – w zupełnie nowym, komediowym świetle – będzie Bank BGŻ BNP Paribas.
O autorze
1 min czytania 2016-03-11

Marieta Żukowska i Marek Kaliszuk w nowym projekcie scenarzystów „Listów do M. 2” wcielą się w rolę bankowców – zawsze profesjonalną, piękną Michelle oraz przystojnego i sympatycznego Michała. Swoje „trzy grosze” do bankowej rzeczywistości dorzuci też 10-letnia, rezolutna Dusia (Weronika Wachowska) – córka Michelle.

Michelle to specjalistka ds. finansów i bankowości, która wskutek wydarzeń życiowych, po ponad 20 latach wraca z 10-letnią córką Dusią do swojego rodzinnego miasta. Michelle podejmuje pracę w lokalnym oddziale swojego banku, w którym poznaje wieloletniego pracownika Michała. W historiach pojawia się również ekscentryczny Dyrektor oddziału, którego w mini serialu gra Marcin Perchuć.

Od pierwszego spotkania Michał i Michelle mają się ku sobie, ale nie chcą przekraczać zawodowych granic. 10-letnia Dusia ma nadzieję, że stworzona dla siebie para, kiedyś da za wygraną i nawiąże bliższą relację. Celne obserwacje Dusi i jej „dziecinnie” proste sposoby na rozwiązanie problemów pozwalają na zaskakującą weryfikację postaw dorosłych.

Mini serial „Dwoje we troje” to nasza najnowsza inwestycja w branded content. Postanowiliśmy zostać sponsorem tego mini serialu, bo uznaliśmy, że jest to świetna okazja, by widzowie mogli poznać od kuchni życie pracowników banku‎. To doskonały sposób, żeby poznać codzienne problemy i wyzwania bankowców,  także od tej prywatnej strony – mówi Małgorzata Nycz, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej i Strategii Marki w BGŻ BNP Paribas.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

To bardzo ciekawy i unikalny projekt. Właśnie dlatego zdecydowaliśmy się na sponsoring mini serialu. ‎Jesteśmy przekonani, że „Dwoje we troje” zdobędzie dużą popularność zarówno wśród młodych, jak i starszych widzów – dodaje Karol Kamas, odpowiadający za komunikację marketingowa w BGŻ BNP Paribas.

„Dwoje we troje” to autorski pomysł duetu producenckiego Rafał Kolikow – Krzysztof Landsberg, który z sukcesem współtworzył pierwszy polski shortcom „Piąty Stadion”. Reżyserem produkcji jest ceniony twórca komediowy – Tomasz Konecki, a autorami scenariuszy m.in. twórcy hitu „Listy do M. 2” – Marcin Baczyński i Mariusz Kuczewski. Losy bohaterów poznamy w 26 czterominutowych odcinkach. Każdy odcinek to osobna historia. Premierowy odcinek „Dwoje we troje” zostanie wyemitowany 12 marca br. w Telewizji Polsat. Mini serial emitowany będzie 2 razy w tygodniu, w sobotę i niedzielę o godz. 18.40, przed „Wydarzeniami”.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za kreację i produkcję kampanii reklamowej mini serialu odpowiada Publicis Poland, za planowanie i zakup mediów Havas Media, za obsługę social media DDB Warszawa, a za Public Relations Havas PR Warsaw.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się