Bank BGŻ BNP Paribas sponsorem nowego mini serialu „Dwoje we troje”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Bank BGŻ BNP Paribas sponsorem nowego mini serialu „Dwoje we troje”

Już 12 marca w Telewizji Polsat zostanie wyemitowany pierwszy odcinek nowego mini serialu komediowego „Dwoje we troje”. Sponsorem produkcji przedstawiającej świat bankowców – w zupełnie nowym, komediowym świetle – będzie Bank BGŻ BNP Paribas.

Marieta Żukowska i Marek Kaliszuk w nowym projekcie scenarzystów „Listów do M. 2” wcielą się w rolę bankowców – zawsze profesjonalną, piękną Michelle oraz przystojnego i sympatycznego Michała. Swoje „trzy grosze” do bankowej rzeczywistości dorzuci też 10-letnia, rezolutna Dusia (Weronika Wachowska) – córka Michelle.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Michelle to specjalistka ds. finansów i bankowości, która wskutek wydarzeń życiowych, po ponad 20 latach wraca z 10-letnią córką Dusią do swojego rodzinnego miasta. Michelle podejmuje pracę w lokalnym oddziale swojego banku, w którym poznaje wieloletniego pracownika Michała. W historiach pojawia się również ekscentryczny Dyrektor oddziału, którego w mini serialu gra Marcin Perchuć.

Od pierwszego spotkania Michał i Michelle mają się ku sobie, ale nie chcą przekraczać zawodowych granic. 10-letnia Dusia ma nadzieję, że stworzona dla siebie para, kiedyś da za wygraną i nawiąże bliższą relację. Celne obserwacje Dusi i jej „dziecinnie” proste sposoby na rozwiązanie problemów pozwalają na zaskakującą weryfikację postaw dorosłych.

Mini serial „Dwoje we troje” to nasza najnowsza inwestycja w branded content. Postanowiliśmy zostać sponsorem tego mini serialu, bo uznaliśmy, że jest to świetna okazja, by widzowie mogli poznać od kuchni życie pracowników banku‎. To doskonały sposób, żeby poznać codzienne problemy i wyzwania bankowców,  także od tej prywatnej strony – mówi Małgorzata Nycz, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej i Strategii Marki w BGŻ BNP Paribas.

To bardzo ciekawy i unikalny projekt. Właśnie dlatego zdecydowaliśmy się na sponsoring mini serialu. ‎Jesteśmy przekonani, że „Dwoje we troje” zdobędzie dużą popularność zarówno wśród młodych, jak i starszych widzów – dodaje Karol Kamas, odpowiadający za komunikację marketingowa w BGŻ BNP Paribas.

„Dwoje we troje” to autorski pomysł duetu producenckiego Rafał Kolikow – Krzysztof Landsberg, który z sukcesem współtworzył pierwszy polski shortcom „Piąty Stadion”. Reżyserem produkcji jest ceniony twórca komediowy – Tomasz Konecki, a autorami scenariuszy m.in. twórcy hitu „Listy do M. 2” – Marcin Baczyński i Mariusz Kuczewski. Losy bohaterów poznamy w 26 czterominutowych odcinkach. Każdy odcinek to osobna historia. Premierowy odcinek „Dwoje we troje” zostanie wyemitowany 12 marca br. w Telewizji Polsat. Mini serial emitowany będzie 2 razy w tygodniu, w sobotę i niedzielę o godz. 18.40, przed „Wydarzeniami”.

Za kreację i produkcję kampanii reklamowej mini serialu odpowiada Publicis Poland, za planowanie i zakup mediów Havas Media, za obsługę social media DDB Warszawa, a za Public Relations Havas PR Warsaw.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij