TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

hyperCREW wygrała przetarg na obsługę marki Maoam w obszarze digital

Marka Maoam, z portfolio firmy Haribo, została nowym klientem agencji hyperCREW. Współpraca startuje w marcu, agencja zdobyła budżet w wyniku wygrania przetargu, który dotyczył obsługi w obszarze digital.
O autorze
1 min czytania 2016-03-11

Będzie odpowiedzialna m.in. za stworzenie strategii i całość działań z zakresu Social Media, doradztwo strategiczne we wszystkich działaniach digital, produkcje filmowe, przygotowywanie i prowadzenie kampanii internetowych oraz zakup mediów.

Pierwszym etapem współpracy będzie opracowanie strategii komunikacji marki Maoam w Social Mediach, oraz przygotowanie launchu oficjalnego profilu brandu w Facebooku wraz z poprzedzającą go internetową kampanią teaserową.

Umowa pomiędzy marketerem i agencją została podpisana na rok, zakres współpracy obejmuje m.in. także prowadzenie profili w Facebooku i Instagramie, doradztwo strategiczne w zakresie innych działań digital, przygotowywanie i prowadzenie kampanii, produkcje filmów, zakup mediów, monitoring sieci dla marki Maoam i jej otoczenia rynkowego etc.

– W najbliższym czasie uruchomimy oficjalne profile Maoam w Facebooku i Instagramie. Do tej pory marka była w tych kanałach nieobecna. Założeniem komunikacji jest spontaniczne i niepokorne komentowanie otoczenia, w którym żyjemy, w myśl hasła „Full on till it’s gone!”. Planujemy, by komunikacja była słodka i kolorowa – jak sama marka Maoam – zapowiada Anna Stróżyńska z Haribo Polska.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing