TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Marta Zarosa na pokładzie indaHash.com i LifeTube

Marta Zarosa, ekspertka w zakresie wykorzystania digital influencerów w strategii komunikacji marki, będzie odpowiedzialna za rozwój indaHash.com na polskim rynku oraz pokieruje działaniami new business w ramach LifeTube.
O autorze
1 min czytania 2016-03-11

Zarosa z branżą reklamową związana jest od 2009 roku. Przez 7 lat w ramach domu mediowego i agencji MediaCom tworzyła największe kampanie z digital influencerami i odpowiadała za rozwój MediaCom Beyond Advertising. Zrealizowała wiele projektów na styku komunikacji, kreacji i mediów ze szczególnym uwzględnieniem roli digital influencerów, których na stałe wpisała w strategię takich marek, jak: Coca-Cola, Play czy Danone. Prowadzone przez nią projekty zostały uhonorowane wieloma nagrodami (m.in. Grand Prix Kreatury, Mixx Awards, MediaTrendy, Webstar), a flagowy film #DajCalusa (w ramach stworzonej  przez nią kampanii dla Coca-Coli) stał się najpopularniejszym wideo opublikowanym na polskim YouTube na kanale marki w 2015 roku.

W indaHash.com i LifeTube Zarosa będzie odpowiedzialna za kompleksowość oferty influencerów. Ma rozwinąć podejście multiplatform (wykorzystywania wszystkich kanałów komunikacji digital influencerów – nie tylko kanałów YouTube) oraz odpowiadać za rozwój indaHash.com na polskim rynku.

Zarówno LifeTube, jak i indaHash to bardzo dynamiczne firmy i marki z ogromnym potencjałem – mówi Marta Zarosa. LifeTube pod względem subskrypcji stał się największą siecią wielokanałową YouTube (MCN) w Europie Środkowo-Wschodniej (CEE), a w aplikacji indaHash, jeszcze przed oficjalnym startem, zarejestrowało się ponad 36 tysięcy instagramerów docierających łącznie do ponad 71 milionów followersów. W tej chwili zrealizowaliśmy już ponad 50 kampanii dla topowych marek. Dla mnie to rewolucja na rynku współpracy z digital influencerami. Nikt wcześniej nie wykorzystywał ich w komunikacji marki na taką skalę – tłumaczy Zarosa.

To ogromne wyzwanie, ale i niesamowita szansa na sprawdzenie swoich umiejętności. Jesteśmy dopiero na początku drogi, a już w ramach indaHash mogliśmy zrobić kampanie dla takich marek, jak: McDonald’s, Milka, Lipton, Wedel, Fanta, KFC, Danone, Nestle Fitness, Adidas, Disney, Rexona czy Electrolux – wymienia Zarosa.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Marta Zarosa była również jurorką w IAB Mixx Awards, prowadziła wykłady, jako ekspertka występowała na wielu konferencjach branżowych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing