Żubrówka Czarna od CEDC i Lemon Sky J. Walter Thompson Poland

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Żubrówka Czarna od CEDC i Lemon Sky J. Walter Thompson Poland

CEDC we współpracy z Lemon Sky J. Walter Thompson wprowadzają na rynek nową markę wódki w segmencie super premium – Żubrówkę Czarną. Prace nad projektem trwały ponad pół roku.

Zaczęło się od intrygującego briefu na nową markę wódki super premium. Nieczęsto zdarza się, by polska agencja miała możliwość współtworzenia produktu od samego początku i to w tak dużej, ale i trudnej zarazem kategorii jak wódka. Tym razem tak właśnie się stało, a zadanie to zostało powierzone agencji Lemon Sky J. Walter Thompson, która zajęła się wymyśleniem całego konceptu marketingowego, włączając w to zarówno projekt opakowania, jak i przygotowanie całej komunikacji. Żubrówka Czarna to czysta wódka pszeniczna bazująca wyłącznie na naturalnych składnikach, pochodzących z Puszczy Białowieskiej. Ciekawym wyróżnikiem jest fakt, że wódka filtrowana jest węglem drzewnym, w który przemieniły się białowieskie dęby.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Cały proces, od pomysłu do jego realizacji, przebiegał na zasadach partnerskiej współpracy z Klientem.

Projekt stworzenia i wprowadzenia na rynek nowej wódki super premium był wyjątkowy od samego początku. Głęboko wierzymy, że po wielu miesiącach intensywnej pracy udało nam się powołać do życia markę z potencjałem do dokonania prawdziwej rewolucji w tym segmencie. Najwyższa jakość produktu (doskonała pszeniczna wódka), unikalne opakowanie (pierwsza na rynku butelka z czarnego, przezroczystego szkła), koncept marketingowy (Nasz powód do dumy), siła marki Żubrówka (lider na rynku wódki w Polsce) oraz silne wsparcie sprzedaży pozwalają nam z optymizmem patrzeć w przyszłość. Wszystko to nie byłoby możliwe bez agencji Lemon Sky. J. Walter Thompson, która pokazała prawdziwy kunszt marketingowy, a poza tym udowodniła, że nie boi się trudnych zadań, dużej ilości pracy i radzenia sobie z presją czasu.” – mówi Maciej Kwaśniewski, Brand Manager odpowiedzialny za innowacje w CEDC.

Wprowadzenie na rynek Żubrówki Czarnej jest wspierane ekspozycjami i materiałami promocyjnymi w sklepach oraz najlepszych lokalach. Kampania dodatkowo opiera się na działaniach PR oraz komunikacji w mediach społecznościowych i prasie handlowej.

Żubrówka Czarna będzie dostępna w sprzedaży od połowy marca w pojemnościach 500, 700 i 1000ml.

 
 


Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij