TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Change i Value Media (Group One) autorami kampanii dla HEG

HEG to marka należąca do Hermes Energy Group S.A., firmy z polskim kapitałem, która działa na zliberalizowanym rynku gazu ziemnego w Polsce, ale również jest obecna na europejskim rynku paliw płynnych. Działalność HEG koncentruje się na sprzedaży i dostawach gazu oraz doradztwie dla swoich klientów.
O autorze
1 min czytania 2016-03-17

Kampania ma na celu dotarcie do wszystkich potencjalnych odbiorców z wiadomością, że na rynku handlu gazem pojawił się nowy profesjonalny gracz. Pierwsza odsłona kampanii, wprowadzająca markę na rynek, jest skierowana przede wszystkim do przedsiębiorców i ma charakter zdecydowanie wizerunkowy. Komunikacja marketingowa oparta jest na akcji sponsoringowej oraz kampanii reklamowej w TV, na billboardach, w prasie i w internecie.

„Chodziło nam o to, żeby nasz pomysł podkreślał to, jak duży wpływ na polską gospodarkę ma wykorzystanie gazu ziemnego jako źródła energii.” – mówią twórcy kampanii z agencji Change – „Symbol niebieskiego płomienia z kuchennego palnika, jest rozpoznawalny i bliski nam wszystkim, a wpisanie całości w kontur Polski i opatrzenie hasłem „Rozwijamy Polskę gazem” nadało całości zamierzony nieco patetyczny ton”.

Change jest autorem strategii komunikacji, koncepcji kreatywnej, claimu marki, logotypu HEG oraz identyfikacji wizualnej, a także wspólnie z Media+, które zaplanowało kampanie w TV, prasie i OOH, odpowiada za realizację całości działań reklamowych w tych mediach.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj