Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Change i Value Media (Group One) autorami kampanii dla HEG

HEG to marka należąca do Hermes Energy Group S.A., firmy z polskim kapitałem, która działa na zliberalizowanym rynku gazu ziemnego w Polsce, ale również jest obecna na europejskim rynku paliw płynnych. Działalność HEG koncentruje się na sprzedaży i dostawach gazu oraz doradztwie dla swoich klientów.
O autorze
1 min czytania 2016-03-17

Kampania ma na celu dotarcie do wszystkich potencjalnych odbiorców z wiadomością, że na rynku handlu gazem pojawił się nowy profesjonalny gracz. Pierwsza odsłona kampanii, wprowadzająca markę na rynek, jest skierowana przede wszystkim do przedsiębiorców i ma charakter zdecydowanie wizerunkowy. Komunikacja marketingowa oparta jest na akcji sponsoringowej oraz kampanii reklamowej w TV, na billboardach, w prasie i w internecie.

„Chodziło nam o to, żeby nasz pomysł podkreślał to, jak duży wpływ na polską gospodarkę ma wykorzystanie gazu ziemnego jako źródła energii.” – mówią twórcy kampanii z agencji Change – „Symbol niebieskiego płomienia z kuchennego palnika, jest rozpoznawalny i bliski nam wszystkim, a wpisanie całości w kontur Polski i opatrzenie hasłem „Rozwijamy Polskę gazem” nadało całości zamierzony nieco patetyczny ton”.

Change jest autorem strategii komunikacji, koncepcji kreatywnej, claimu marki, logotypu HEG oraz identyfikacji wizualnej, a także wspólnie z Media+, które zaplanowało kampanie w TV, prasie i OOH, odpowiada za realizację całości działań reklamowych w tych mediach.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj