Nowy dyrektor marketingu w PZU

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Nowy dyrektor marketingu w PZU

Biuro Marketingu PZU ma nowego dyrektora. Został nim Adam Burak, związany wcześniej ze spółką Wrocław 2012. Zastąpił na tym stanowisku Martę Życińską.

– Najważniejszym zadaniem stojącym przede mną i zespołem marketingu jest położenie mocniejszego nacisku na wsparcie sprzedaży produktów PZU. Wykorzystamy do tego nowoczesne narzędzia oraz postawimy na niestandardowe kanały komunikacji i digitalizację. Jako lider na rynku ubezpieczeń, chcemy przodować w zakresie szeroko rozumianych innowacji, które pozwolą nam znaleźć się jeszcze bliżej klienta. Opracowywana właśnie nowa, długofalowa strategia marketingowa ujrzy światło dzienne w najbliższych tygodniach. Przed nami naprawdę duże wyzwania – mówi Adam Burak.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Adam Burak przez ostatnie trzy i pół roku pełnił funkcję dyrektora marketingu i public relations spółki Wrocław 2012, zarządzającej Stadionem Miejskim we Wrocławiu. Odpowiadał za tworzenie strategii marketingowych, wsparcie sprzedaży i pozyskiwanie sponsorów. Stanowisko to łączył z funkcją rzecznika prasowego, będąc odpowiedzialnym za relacje z mediami.

Wcześniej przez ponad 4 lata był związany z Telewizją Polsat.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij