WhiteBits przejmuje obsługę social media Volvo Cars Poland

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
WhiteBits przejmuje obsługę social media Volvo Cars Poland

Agencja WhiteBits wygrała przetarg na kompleksową realizację komunikacji w mediach społecznościowych polskiego oddziału Volvo.

Agencja WhiteBits, specjalizująca się w komunikacji w nowych mediach, rozpoczęła współpracę z Volvo Cars Poland. Odpowiada za strategię i kompleksowa realizację działań angażujących klientów we wszystkich kanałach społecznościowych, w jakich obecna jest marka.  

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Izabela Roszkowska-Augustyniak, Marketing Manager Volvo Cars Poland: „W 2016 r. chcemy położyć duży nacisk na działania w digitalu, szczególnie - w mediach społecznościowych. Zdecydowaliśmy się na wybór WhiteBits, która przygotowała strategię i koncepcje działań najlepiej wpisujące się w profil marki Volvo.”

Paweł Stempniak, Digital Strategist i założyciel WhiteBits: „Jednym z obszarów, w którym wyraźnie chcemy zaakcentować obecność Volvo, jest Twitter. To narzędzie naszym zdaniem ma ogromny potencjał i wciąż nie jest w pełni wykorzystywane przez marki, nie tylko motoryzacyjne.” 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij