Agencja WhiteBits, specjalizująca się w komunikacji w nowych mediach, rozpoczęła współpracę z Volvo Cars Poland. Odpowiada za strategię i kompleksowa realizację działań angażujących klientów we wszystkich kanałach społecznościowych, w jakich obecna jest marka.
Izabela Roszkowska-Augustyniak, Marketing Manager Volvo Cars Poland: „W 2016 r. chcemy położyć duży nacisk na działania w digitalu, szczególnie – w mediach społecznościowych. Zdecydowaliśmy się na wybór WhiteBits, która przygotowała strategię i koncepcje działań najlepiej wpisujące się w profil marki Volvo.”
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Paweł Stempniak, Digital Strategist i założyciel WhiteBits: „Jednym z obszarów, w którym wyraźnie chcemy zaakcentować obecność Volvo, jest Twitter. To narzędzie naszym zdaniem ma ogromny potencjał i wciąż nie jest w pełni wykorzystywane przez marki, nie tylko motoryzacyjne.”