Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Drinki chodzą parami – 6ix WoMM & Social Media dla Żubrówki

Agencja 6ix WoMM & Social Media (NuOrder Group) zrealizowała kolejną aplikację dla marki z portfolio CEDC. Aplikacja „Drinki chodzą parami” to gra memo przeznaczona dla wszystkich fanów Żubrówki na Facebooku.
O autorze
0 min czytania 2012-12-20

Zadaniem uczestników jest jednoczesne odkrycie par symboli związanych z marką umieszczonych na wirtualnych kartach. Aplikacja została przygotowana w trzech różnych odsłonach graficznych nawiązujących do trzech wariantów smakowych Żubrówki – Żubrówki Bison Grass, Żubrówki Białej i Żubrówki Palonej. Nagrodami są niedostępne w sprzedaży, brandowane akcesoria związane z marką.

„Drinki chodzą parami” to trzecia aplikacja zrealizowana przez agencję 6ix WoMM & Social Media obsługującą markę Żubrówka w mediach społecznościowych.