Zadaniem uczestników jest jednoczesne odkrycie par symboli związanych z marką umieszczonych na wirtualnych kartach. Aplikacja została przygotowana w trzech różnych odsłonach graficznych nawiązujących do trzech wariantów smakowych Żubrówki – Żubrówki Bison Grass, Żubrówki Białej i Żubrówki Palonej. Nagrodami są niedostępne w sprzedaży, brandowane akcesoria związane z marką.
„Drinki chodzą parami” to trzecia aplikacja zrealizowana przez agencję 6ix WoMM & Social Media obsługującą markę Żubrówka w mediach społecznościowych.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024