TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Inteligentne backlighty AMS w akcji „Godzina dla Ziemi”

W tym roku AMS weźmie udział w międzynarodowej akcji „Godzina dla Ziemi” stworzonej przez World Wide Fund for Nature. Jej celem jest nakłonienie wszystkich, także korporacji, do wyłączenia na godzinę świateł oraz urządzeń elektrycznych w domach i biurach.
O autorze
1 min czytania 2016-03-18

19 marca br. dokładnie o godzinie 20:30 AMS na godzinę wyłączy światła we wszystkich backlightach w całej Polsce. Łącznie na czas akcji zgaśnie niemal 1200 nośników, co spowoduje zredukowanie zużycia energii elektrycznej o 1,2 MWh – to zaś przełoży się na zmniejszenie emisji dwutlenku węgla do atmosfery o 998 kg.

AMS jako jedyna firmą reklamy out-of-home na polskim rynku posiada w swojej ofercie inteligentne backlighty. Są one podłączone do sterowników, dzięki którym w każdej chwili można w nich włączyć lub wyłączyć oświetlenie, a dzięki specjalnemu systemowi backlighty same „zgłaszają” ewentualne usterki. Tym samym stan ekspozycji monitorowany jest w trybie on-line.

– Włączyliśmy się w akcję „Godzina dla Ziemi”, ponieważ projekty na rzecz środowiska są nam bardzo bliskie. Sami prowadzimy programy społeczne i wierzymy, że wspólne działanie pomoże zwrócić baczniejszą uwagę na zmiany klimatu. Backlighty jako nośniki podświetlane doskonale nadają się do włączenia w tę akcję – mówi Grażyna Gołębiowska, Dyrektor Działu Komunikacji Marketingowej i PR. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj