Grupa Interia.pl kupiła MOBIEM

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Grupa Interia.pl kupiła MOBIEM

Agencja mobile marketingu MOBIEM wzbogaciła portfolio Grupy Interia.pl. Inwestycja pozwoli w większym stopniu wykorzystać bogaty kontent portalu i poszerzyć ofertę reklamową w kanale mobilnym.

W pierwszej kolejności zespół agencji pomoże wyprodukować i wypromować aplikacje prezentujące oferty gazetek handlowych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

MOBIEM to agencja mobile marketingu specjalizująca się w produkcji aplikacji i gier mobilnych. Jest właścicielem sieci premium reklamy mobilnej MOBISKY. Posiada szeroki wachlarz formatów reklamy mobilnej takich jak m.in. geolokalizowane notyfikacje. W tym roku wprowadziła na rynek platformę MOBEACON. Agencja posiada ponad sto sześćdziesiąt aplikacji, m.in.: Transportoid, Pierwsza Pomoc-First Aid, Dieta, Bankomaty PL, My pregnancy - Moja ciąża.

"Wyzwaniem dla wszystkich wydawców jest pokazanie treści, które przyciągają użytkownika i wzmacniają jego lojalność wobec medium na tak konkurencyjnym rynku mobilnym. Zakup MOBIEM spełnia zatem dwa cele: pomoże nam zwiększyć ofertę produktów, jak i wzmocni już istniejące rozwiązania. Przy tak dużej ilości wartościowego kontentu, jaki posiadamy, chcemy docierać do jeszcze szerszej grupy odbiorców" – mówi Artur Potocki, prezes Grupy Interia.pl.

"Włączenie w struktury Grupy Interia.pl otwiera nowy etap rozwoju, a przede wszystkim jeszcze pełniejsze możliwości wykorzystania potencjału agencji na stale ewoluującym rynku mobilnym. Cieszymy się, że po pięciu latach obecności na rynku, mamy szansę na to, aby rozpocząć współpracę z Interią i zacząć czerpać realne korzyści z potencjału czołowego gracza na polskim rynku mediowym" – stwierdzili Eliza Durnakowska i Marek Naruszewicz, zarządzający MOBIEM.

W pierwszej kolejności zespół MOBIEM pomoże wyprodukować i wypromować aplikacje prezentujące oferty gazetek handlowych. Grupa Interia.pl jest liderem w tym segmencie reklamy online - swoją dominację w desktopie portal połączy z silną obecnością w produktach mobilnych. Rosnąca pozycja serwisów Okazjum, Promoceny i Promocyjni (budujących sieć AdRetail), uzupełniona zostanie więc o dodatkowe rozwiązania.

Zakup MOBIEM to kolejna inwestycja Interii, w ciągu ostatnich miesięcy portfolio portalu wzbogaciło się o Rankomat, Grupę eBroker oraz serwisy Okazjum, Promoceny, Bryk i Opracowania.

Więcej informacji znajduje się na stronie http://firma.interia.pl/dla-mediow.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij