Przetarg, który rozstrzygnięto w marcu, dotyczył obsługi wszystkich marek z portfolio napojów gazowanych PepsiCo: Pepsi, Mirinda, 7UP i Mountain Dew. W wyniku wygranej, agencja Deloitte Digital CE będzie dalej zajmować się kompleksową obsługą marek w digitalu, m.in. opracowaniem strategii digital oraz działaniami we wszystkich kanałach digitalowych marki, w tym m.in. Social Media. (Deloitte Digital CE – wcześniej Digital One – współpracuje z Pepsi-Cola General Bottlers Poland Sp. z o.o., spółką z grupy Pepsico, od 2001 roku.)
Bardzo mnie cieszy, ze nasza odpowiedź na brief została najlepiej oceniona, a agencja wybrana na kolejny okres współpracy z PepsiCo – mówi Olgierd Cygan, partner zarządzający w Deloitte Digital CE.
Zobacz również
Klient, uzasadniając swoją decyzję, wskazał na wyróżniającą się na tle konkurencji ideę kreatywną, doskonale oddającą ducha marki.
Umowa została podpisana na cały 2016 rok.
![Sprzedaż zagraniczna zgodna z prawem – wyzwania, przykłady błędów i praktyczna checklista [WEBINAR]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/webinar-cross-border-e-commerce-prawo-cover-142x0-c-default.jpg)
Sprzedaż zagraniczna zgodna z prawem – wyzwania, przykłady błędów i praktyczna checklista [WEBINAR]