Deloitte Digital CE wygrała przetarg na obsługę działań digital marek z portfolio PepsiCo

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Deloitte Digital CE wygrała przetarg na obsługę działań digital marek z portfolio PepsiCo

Agencja Deloitte Digital CE wygrała przetarg na kompleksową obsługę działań digitalowych dla marek z portfolio napojów gazowanych PepsiCo.

Przetarg, który rozstrzygnięto w marcu, dotyczył obsługi wszystkich marek z portfolio napojów gazowanych PepsiCo: Pepsi, Mirinda, 7UP i Mountain Dew. W wyniku wygranej, agencja Deloitte Digital CE będzie dalej zajmować się kompleksową obsługą marek w digitalu, m.in. opracowaniem strategii digital oraz działaniami we wszystkich kanałach digitalowych marki, w tym m.in. Social Media. (Deloitte Digital CE - wcześniej Digital One – współpracuje z Pepsi-Cola General Bottlers Poland Sp. z o.o.,  spółką z grupy Pepsico, od 2001 roku.)  

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Bardzo mnie cieszy, ze nasza odpowiedź na brief została najlepiej oceniona, a agencja wybrana na kolejny okres współpracy z PepsiCo – mówi Olgierd Cygan, partner zarządzający w Deloitte Digital CE.

Klient, uzasadniając swoją decyzję, wskazał na wyróżniającą się na tle konkurencji ideę kreatywną, doskonale oddającą ducha marki.

Umowa została podpisana na cały 2016 rok. 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij