VML Poland z konkursem #Kross2Rio

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
VML Poland z konkursem #Kross2Rio

Agencja VML Poland przygotowała kampanię dla marki Kross – jednego z największych europejskich producentów rowerów i sprzętu rowerowego. Na pasjonatów dwóch kółek czekają limitowane rowery oraz nagroda główna – wyjazd na olimpiadę w Rio de Janeiro, gdzie szczęśliwcy będą kibicować Mai Włoszczowskiej

W pierwszym etapie konkursu poprzez stronę www.kross2rio.kross.pl. lub bezpośrednio na Instagramie kolarze amatorzy prezentują swoją pasję do kolarstwa. Wystarczy, że uczestnicy zabawy opublikują zdjęcia lub filmy z hasgtagiem #Kross2Rio i pokażą, jak dwoma kółkami realizują swoje pasje. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W kolejnym etapie wyłonionych zostanie dziesięciu półfinalistów, którzy zostaną nagrodzeni nowymi limitowanymi rowerami Kross oraz akcesoriami o wartości ponad 5 tys. zł. Półfinaliści stworzą amatorski team Kross, a swoją sportową pasję prezentować będą przez miesiąc na specjalnych kontach w serwisie Instagram. Każdego tygodnia otrzymają do wykonania dwa zadania specjalne.

Spośród tej dziesiątki wybrani zostaną trzej finaliści, którzy ruszą do serca gorącej Brazylii. Tam czekają ich zadania kreatywne, wycieczki rowerowe oraz sama olimpiada ze swoim niepowtarzalnym klimatem. Finałem wyjazdu jest kibicowanie Mai Włoszczowskiej podczas wyścigu, w którym Polka walczyć będzie o medal.

Autorem konkursu oraz strony www.kross2rio.kross.pl jest agencja VML Poland, odpowiedzialna również za jego komunikację w social media.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij