W pierwszym etapie konkursu poprzez stronę www.kross2rio.kross.pl. lub bezpośrednio na Instagramie kolarze amatorzy prezentują swoją pasję do kolarstwa. Wystarczy, że uczestnicy zabawy opublikują zdjęcia lub filmy z hasgtagiem #Kross2Rio i pokażą, jak dwoma kółkami realizują swoje pasje.
W kolejnym etapie wyłonionych zostanie dziesięciu półfinalistów, którzy zostaną nagrodzeni nowymi limitowanymi rowerami Kross oraz akcesoriami o wartości ponad 5 tys. zł. Półfinaliści stworzą amatorski team Kross, a swoją sportową pasję prezentować będą przez miesiąc na specjalnych kontach w serwisie Instagram. Każdego tygodnia otrzymają do wykonania dwa zadania specjalne.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Spośród tej dziesiątki wybrani zostaną trzej finaliści, którzy ruszą do serca gorącej Brazylii. Tam czekają ich zadania kreatywne, wycieczki rowerowe oraz sama olimpiada ze swoim niepowtarzalnym klimatem. Finałem wyjazdu jest kibicowanie Mai Włoszczowskiej podczas wyścigu, w którym Polka walczyć będzie o medal.
Autorem konkursu oraz strony www.kross2rio.kross.pl jest agencja VML Poland, odpowiedzialna również za jego komunikację w social media.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024