Kampania WALK wśród najlepszych światowych reklam wg AdForum.com

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Kampania WALK wśród najlepszych światowych reklam wg AdForum.com

Kampania przygotowana przez WALK Digital dla Fundacji Integracja - „Nie chcę być strażakiem” została doceniona przez prestiżowe AdForum.com. Spot znalazł się w zestawieniu „TOP 5 – Best ads of the week”, w którym wyróżniane są najlepsze reklamy i kampanie z całego świata.

AdForum.com jest wiodącym dostawcą informacji na temat światowego przemysłu reklamowego. Współpracuje z kluczowymi tytułami marketingowymi oraz organizatorami największych konkursów reklamowych. Prowadzi również prestiżowe zestawienie „TOP 5 – Best ads of the week”, w którym każdego tygodnia są zamieszczane najlepsze reklamy i kampanie z całego świata, stanowiące źródło inspiracji dla branży marketingowej.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W ostatnim zestawieniu AdForum.com wyróżniło kampanię przygotowaną przez WALK Digital dla Fundacji Integracja - „Nie chcę być strażakiem”, która w niesztampowy sposób przełamuje społeczne tabu dotyczące zatrudniania osób z niepełnosprawnością oraz pokazuje ich jako grupę aktywną i mającą do siebie duży dystans.

 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij