Zmiany organizacyjne w Advertis

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Zmiany organizacyjne w Advertis

Z początkiem kwietnia Grupa Advertis przekształciła się w Advertis Spółkę z o.o. Spółkę Komandytową. To kolejny krok w rozwoju firmy funkcjonującej na rynku od 2002 roku.

Powołanie do życia Advertis Spółki z o.o. Spółki Komandytowej jest konsekwencją rozwoju i dostosowaniem struktury organizacyjnej do skali działalności. Stanowisko Prezesa Zarządu objął Marcin Wnuk, związany z firmą od 2010 roku. Prokurentem zostala pełniąca jednocześnie funkcję Art Directora, Monika Gardasiewicz. Paweł Gardasiewicz (współzałożyciel Grupy Advertis) objął stanowisko Przewodniczącego Rady Nadzorczej. Po wielu latach współpracy, do Rady Nadzorczej dołączyła również Karina Popieluch, która jako doświadczony trener biznesu czuwa nad rozwojem kompetencji zespołu.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Ostatnie lata zaowocowały wieloma wyjątkowymi i okazałymi projektami. Zmiany są wyjściem naprzeciw potrzebom rynku i naszych klientów . W sferze zarządzania, to przejście do funkcjonalnej struktury organizacji – mówi Marcin Wnuk, Prezes Zarządu Advertis.

Firma funkcjonuje na rynku od 2002 roku. W latach 2009-2013 Grupa Advertis, jako beneficjent programu unijnego RPO 1.5, pozyskała finansowanie na budowę nowej siedziby oraz wyposażenie nowoczesnego parku maszynowego. Osiągnięto dzięki temu dużą niezależność od podwykonawców, która wraz z doświadczeniem oraz wszechstronnym zapleczem projektowym i produkcyjnym stawia firmę w czołówce wykonawców trudnych i nietypowych zleceń. Powołanie do życia Advertis Spółki z o.o. Spółki Komandytowej w roku 2016, jest kolejnym etapem w procesie budowania mocnej pozycji na rynku.

Tym co wyróżnia Advertis jest indywidualne podejście do każdej realizacji, dogłębna analiza potrzeb klienta i kompleksowa obsługa. Koncentrujemy się na procesowym podejściu do zadań, w zgodzie z metodologią Lean Management – podkreśla Marcin Wnuk. Wdrożona została kaskada celów strategicznych na operacyjne i indywidualne. W naszej pracy kierujemy się zasadą, że to człowiek, nie produkt jest celem i dlatego podejmujemy działania, których efektem ma być wzrost satysfakcji zarówno klientów, jak i pracowników.

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij