Opcom dla NUTRICIA MEDYCZNA Polska

Na początku kwietnia wystartowała całoroczna kampania reklamowa dla NUTRICIA Medyczna, zrealizowana przez agencję reklamową OPCOM.
O autorze
1 min czytania 2016-04-06

W ramach kampanii edukacyjnej „Żywienie medyczne – Twoje posiłki w walce z chorobą”, agencja przygotowała strategię i kreację kampanii w tym: spot telewizyjny, kampanię VOD, kampanię display, stronę kampanii (posilkiwchorobie.pl), prasę, materiały POS (standy, plakaty, wobblery, ulotki) i kreacje do kampanii PR.

„Żywienie medyczne – Twoje posiłki w walce z chorobą” dla NUTRICIA Medyczna to kampania społeczno-edukacyjna. Ze względu na niską świadomość samej kategorii żywienia medycznego, wykorzystaliśmy w komunikacji prostą i czytelną opowieść o tym, że fizyczne wzmocnienie organizmu poprzez odpowiednie specjalistyczne żywienie jest równie ważne, jak branie leków, wsparcie bliskich i troskliwa opieka. Kampanią reklamową chcemy wywołać w odbiorcach refleksję, że żywienie medyczne powinno być naturalnym działaniem w sytuacji choroby – mówi Anna Kiljan- Szydełko, strateg w agencji OPCOM.

„To pierwsza kampania reklamowa ze spotem telewizyjnym realizowana przez Nutricię Medyczną. Celem spotu, przygotowanego wspólnie ze znakomitym zespołem agencji reklamowej OPCOM, jest zwrócenie uwagi na znaczenie specjalistycznego żywienia w chorobie i edukowanie na temat żywienia medycznego, jako integralnej części leczenia. Reklama telewizyjna jest jednym z szeroko zakrojonych działań wokół kampanii „Żywienie medyczne – Twoje posiłki w walce z chorobą” – mówi Małgorzata Siekierzyńska-Rudowska, Dyrektor Marketingu, Nutricia Medyczna.

Kampania dla NUTRICIA Medyczna jest kampanią całoroczną, z dwoma odsłonami. Pierwsza z nich, dotycząca chorób onkologicznych, zaplanowana jest na kwiecień i maj 2016 r. Spot telewizyjny będzie można zobaczyć w kanałach Grupy TVN.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj