Tegoroczna akcja opiera się na unikalnym, autorskim pomyśle i będzie realizowana pod hasłem „Zapracuj na swoje wakacje”.
Celem konkursu jest zaangażowanie jak największej grupy dzieci i młodzieży do pożytecznych działań oraz pochwalenia się przez nich swoimi talentami i osiągnięciami. Akcja potrwa do 31 maja bieżącego roku, a skierowana jest do dzieci i młodzieży poniżej 18 roku życia.
Zobacz również
Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest nakręcenie krótkiego filmu lub zrobienie zdjęcia pokazującego jak uczestnicy pomagają w codziennych czynnościach domowych, zaprezentowanie przed obiektywem kamery lub aparatu swoich zdolności sportowych lub pochwalenie się osiągnięciami w nauce.
Następnym krokiem jest zalogowanie się na stronie mojewakacje.almatur.pl poprzez portal społecznościowy Facebook lub adres email i umieszczenie linka do filmu lub zdjęcia dokumentującego wykonanie zadania. Publikacje dzieci i młodzieży, powinny być opatrzone hashtagami #Almatur oraz #zapracujnawakacje. Moderatorzy ze strony organizatora, będą na bieżąco oceniać i przyznawać punkty, które będzie można potem wymienić na zniżki na obozach Almatur u w sezonie letnim 2016. Każdy z użytkowników wykonując różne zadania może uzbierać nawet do 500 zł zniżki.
Dodatkowo, szczególne osiągnięcia maja szansę być docenione specjalną nagrodą Prezesa Almatur w wysokości 60% zniżki na obóz, ufundowaną z okazji 60-lecia istnienia marki.
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
Od momentu zalogowania na stronie konkursowej każdy uczestnik ma 14 dni na zdobywanie zniżek na swój wymarzony obóz.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Almatur w swojej akcji promocyjnej stawia sobie za cel wyciągnąć dzieci sprzed telewizorów, ekranów komputerów, tabletów i skłonić do zaprezentowania swoich talentów, pracowitości, do pochwalenia się osiągnięciami w nauce. Te tematy i wartości korespondują z marką Almatur i usługami, które świadczy.
Agencja przygotuje 4 filmy reklamujące akcję i wyjaśniające ideę, które będzie można znaleźć zarówno na stronie internetowej, kanale Youtube jak i na profilu Facebook.
Tytuł partnera akcji objęło Cinema City, a oprócz tego udało się również pozyskać licznych patronów, wspierających konkurs Almaturu. Patronat nad akcją objęli: dwutygodnik edukacyjny dla młodzieży Cogito, czasopismo Victor Gimnazjalista, edukacyjny serwis internetowy fiszkoteka.pl oraz platforma social learningowa zadane.pl.
Agencja odpowiada za pomysł, kreację, realizację, współpracę z partnerami i patronami oraz za zakup mediów. W działaniach zostaną wykorzystane takie narzędzia jak SEM, display, video marketing, social media marketing, współpraca z blogerami, marketing na terenie sieci kin Cinema City.
Akcja potrwa 2 miesiące lub do wyczerpania puli zniżek, która wynosi 150 000 zł.
Almatur to najdłużej działające biuro podróży w Polsce, które już od 60 lat pokazuje świat turystyki w niebanalny sposób. Biuro jest największym w kraju organizatorem wypoczynku dzieci i młodzieży , corocznie z jego oferty korzysta blisko 25 tysięcy młodych ludzi.
Na lato 2016r. Almatur przygotował ponad 400 obozów tematycznych w 58 miejscowościach na terenie całego kraju. W ofercie znajdują się również zagraniczne obozy młodzieżowe i kursy językowe w kilkudziesięciu państwach świata.