Margaret gwiazdą zintegrowanej kampanii Deichmann w Polsce

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Margaret gwiazdą zintegrowanej kampanii Deichmann w Polsce

Firma Deichmann – Obuwie rozpoczęła zintegrowane działania promocyjne wiosennej kolekcji butów marki Deichmann. Ponownie bohaterką kampanii jest piosenkarka Margaret. Strategią, kreacją i realizacją wszystkich aktywności komunikacyjnych zajęły się agencje SMG LiquidThread i SMG Starcom.

Margaret, tak jak jesienią ubiegłego roku, sygnuje buty i dodatki z nowej kolekcji marki Deichmann. Działania reklamowe z udziałem piosenkarki prowadzone są w telewizji, internecie, mediach społecznościowych oraz z wykorzystaniem narzędzi content marketingu. Na potrzeby kampanii telewizyjnej oraz  digitalu zostały przygotowane cztery spoty do piosenki Margaret „Click” Filmy oraz sesja zdjęciowa utrzymane są w popartowej estetyce podkreślającej różnorodność kolekcji i jej wiosenno-letni klimat.  Spot można zobaczyć tutaj.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Osią kampanii jest konkurs pod hasłem „Okazje Margaret”. Uczestnicy zabawy na stronie stylizacjemargaret.pl mają za zadanie wybrać dla piosenkarki buty, które ich zdaniem najbardziej pasują do okazji i kreacji Margaret. Wybór należy uzasadnić. Autorzy najciekawszych odpowiedzi nagradzani są bonami pieniężnymi do wykorzystania w salonach Deichmann, a nagrodą główną jest wyjazd na zakupy do Londynu. Konkurs jest podzielony na trzy fazy i potrwa do 16 maja br. 

Firma Deichmann we współpracy z agencjami SMG LiquidThread i SMG Starcom już po raz drugi stworzyła w pełni zintegrowaną i zaprojektowaną od początku do końca lokalnie kampanię reklamową z udziałem polskiej gwiazdy. Tym samym,  Polska jest jedynym krajem, na którym Deichmann wypracował kampanię przeznaczoną wyłącznie na lokalny rynek. Za wszystkie działania: kreację, produkcję, web development, sesje zdjęciowe, branded content oraz strategię komunikacji odpowiada agencja SMG LiquidThread, a zakupem i planowaniem mediów zajął się SMG Starcom. 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij