W NuOrder do obowiązków Piotra będzie należało obsługiwanie klientów w zakresie koordynacji i aktywacji kampanii, produkcji digital, produkcji wideo przeznaczonych do Internetu oraz produkcyjnego wsparcia teamu performance marketingu.
Piotr ma doświadczenie w projektach startupowych, projektach kulturalnych i sprzedaży.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
„Rozbudowa działu performance marketingu pociąga za sobą konieczność wzmacniania zasobów w obszarze produkcji digitalowej i wideo przeznaczonego do kampanii internetowych” – mówi Michał Siejak, CEO NuOrder.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024