V Konferencja Łódź Jungle Web: Najnowsze trendy w e-commerce, marketingu, social media

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
eCommerce

Instant ROI Platform for eCommerce

V Konferencja Łódź Jungle Web: Najnowsze trendy w e-commerce, marketingu, social media

14 i 15 kwietnia w Łodzi odbędzie się po raz piaty ogólnopolska konferencja Jungle Web, skierowana do firm i studentów zainteresowanych szeroko pojętym marketingiem internetowym.

To jedyna impreza w Polsce na której spotykają się specjaliści z branży handlu elektronicznego, reklamy, social media i nowych technologii, aby podzielić się bezpłatnie swoją praktyczną wiedzą. W tym roku organizatorzy zaplanowali 22 prelekcje, podzielone na 8 bloków tematycznych oraz 8 certyfikowanych warsztatów.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W świecie, w którym Internet jest centrum informacji, wiedza dotycząca marketingu okazuje się być kluczowa. Tegoroczna Jungle Web będzie skupiać się wokół wszystkich aspektów i najnowszych trendów działalności w sieci: e-commerce, social media, ePR, analityki internetowej czy YouTube. Na Dżunglowej scenie wystąpią między innymi:

  • Michał Sadowski – prezes Brand24, zdobywającego popularność na całym świecie monitora Internetu,
  • Rafał Baran – „Papież PR”, obecnie z 4fun media, grupy mediowej i reklamowej łączącej świat rozrywki i niestandardowej reklamy,
  • Siostry ADiHD – Właścicielki Fit&Jump, czyli trampolin podbijających całą Europę.

Co jeszcze? Strefa technologiczna – w której m.in. będzie można wydrukować coś na drukarce 3D, zaprogramować robota czy przemierzać wirtualną rzeczywistość w okularach VR. Wszystko to w zielonej Dżungli, wyrastającej na patio Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. Oprócz technologicznych nowości będzie można wziąć udział w konkursach z nagrodami, które będą odbywać się w przerwach między prelekcjami. Organizatorzy ze Studenckiego Koła Naukowego MarkeTEAM obiecują, że atmosfera towarzysząca całemu wydarzeniu doskonale sprzyja nawiązywaniu nowych kontaktów, także biznesowych, które potrafią przetrwać lata.

Branżowi specjaliści wspierają Jungle Web

Partnerem kreatywnym konferencji Łódź Jungle Web została agencja Mosqi.to, partnerem głównym Instytut Monitorowania Mediów, a partnerem PR – już po raz trzeci – studio PRowokacja Agencja Public Relations.

Jak dotrzeć do Dżungli?

To proste – po pierwsze należy się zarejestrować na stronie internetowej konferencji jungleweb.pl. Po drugie przyjść, 14 kwietnia 2016 na Wydział Zarządzania UŁ, Łódź, ul. Matejki 22/26 o godzinie 9:30. Udział w konferencji jest bezpłatny, ale z uwagi na ograniczoną liczbę miejsc na prelekcjach i warsztatach niezbędna jest wcześniejsza rejestracja.

Łódź Jungle Web zostało objęte patronatem honorowym przez Prezydent Miasta Łódź Hannę Zdanowską, Marszałka Województwa Łódzkiego Witolda Stępnia, Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska oraz patronatem medialnym przez m. in. Marketer+, Nowy Marketing, Marketing przy kawie, Sprawny Marketing, Outsourcing Portal czy Młodzi w Łodzi.

Więcej informacji można znaleźć na fanpage’u, na stronie jungleweb.pl oraz w facebookowym wydarzeniu.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij