Promocja nowej marki odzieży sportowej dla kobiet obejmuje wcześniej niepublikowany spot telewizyjny, jak również kompleksową promocję online, reklamę w mediach drukowanych oraz billboardy reklamowe. Kampania przedstawia Beyoncé wraz z jej tancerkami w ubraniach IVY PARK w scenerii miejskiego parku. Park stanowiący centralny element kampanii symbolizuje miejsce, w którym czujemy fizyczną siłę. Każdy kraj, w którym operuje Zalando, odpowiednio dostosował do siebie następujące hasło: Polsko, gdzie jest Twój park?
Poza spotem telewizyjnym Zalando przygotowało specjalną stronę internetową, na której miłośnicy odzieży sportowej mogą oznaczać swoje parki hashtagiem #MYPARK. Podkreślając fakt, że prawdziwe piękno tkwi we wnętrzu każdego z nas, Zalando zachęca swoich klientów do publikowania miejsc, w których przepełnia ich wyjątkowa siła i pewność siebie. Strona zawiera wszystkie informacje dotyczące kampanii IVY PARK oraz produktów marki. Na każdym rynku Zalando prezentuje efekty współpracy z Olą Kowal oraz dziesięcioma innymi lokalnymi osobistościami, które za pomocą hashtagu #MYPARK publikują swoje inspiracje na stronie oraz własnych kanałach.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
„Bardzo cieszymy się, że możemy ruszyć z kampanią i inspirować klientów na naszych platformach internetowych. Razem z IVY PARK Zalando sprawia, że najnowsza odzież sportowa jest dostępna dla wszystkich w Europie. To kolekcja, którą można nosić nie tylko podczas uprawiania sportu i która odzwierciedla energię, siłę i dobre samopoczucie kobiet niezależnie od tego, gdzie mieszkają”, tłumaczy Carsten Hendrich, VP Brand Marketing Zalando.
#MYPARK to kolejna kampania we współpracy z marką TOPSHOP po Gdziekolwiek jesteś (wiosna-lato 2015), której twarzą była Cara Delevingne. Współpraca Beyoncé i Sir Philipa Greena, efektem której jest spółka i samodzielna marka IVY PARK, doskonale uzupełnia kampanię Zalando Moda X Sport na sezon wiosna-lato 2016. Więcej informacji na stronie ivypark.zalando.pl
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024