Marka IVY PARK dostępna w Europie w Zalando

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Marka IVY PARK dostępna w Europie w Zalando

Modowy sklep online Zalando jako główny partner IVY PARK wprowadza markę do sprzedaży internetowej w Europie, rozpoczynając wyłączną kampanię, która obejmuje stronę internetową wspieraną przez twarze lokalnych osobistości i zachęca do korzystania z hashtagu #MYPARK od 14. kwietnia 2016 r.

Promocja nowej marki odzieży sportowej dla kobiet obejmuje wcześniej niepublikowany spot telewizyjny, jak również kompleksową promocję online, reklamę w mediach drukowanych oraz billboardy reklamowe. Kampania przedstawia Beyoncé wraz z jej tancerkami w ubraniach IVY PARK w scenerii miejskiego parku. Park stanowiący centralny element kampanii symbolizuje miejsce, w którym czujemy fizyczną siłę. Każdy kraj, w którym operuje Zalando, odpowiednio dostosował do siebie następujące hasło: Polsko, gdzie jest Twój park?

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Poza spotem telewizyjnym Zalando przygotowało specjalną stronę internetową, na której miłośnicy odzieży sportowej mogą oznaczać swoje parki hashtagiem #MYPARK. Podkreślając fakt, że prawdziwe piękno tkwi we wnętrzu każdego z nas, Zalando zachęca swoich klientów do publikowania miejsc, w których przepełnia ich wyjątkowa siła i pewność siebie. Strona zawiera wszystkie informacje dotyczące kampanii IVY PARK oraz produktów marki. Na każdym rynku Zalando prezentuje efekty współpracy z Olą Kowal oraz dziesięcioma innymi lokalnymi osobistościami, które za pomocą hashtagu #MYPARK publikują swoje inspiracje na stronie oraz własnych kanałach.

„Bardzo cieszymy się, że możemy ruszyć z kampanią i inspirować klientów na naszych platformach internetowych. Razem z IVY PARK Zalando sprawia, że najnowsza odzież sportowa jest dostępna dla wszystkich w Europie. To kolekcja, którą można nosić nie tylko podczas uprawiania sportu i która odzwierciedla energię, siłę i dobre samopoczucie kobiet niezależnie od tego, gdzie mieszkają”, tłumaczy Carsten Hendrich, VP Brand Marketing Zalando.

#MYPARK to kolejna kampania we współpracy z marką TOPSHOP po Gdziekolwiek jesteś (wiosna-lato 2015), której twarzą była Cara Delevingne. Współpraca Beyoncé i Sir Philipa Greena, efektem której jest spółka i samodzielna marka IVY PARK, doskonale uzupełnia kampanię Zalando Moda X Sport na sezon wiosna-lato 2016. Więcej informacji na stronie ivypark.zalando.pl

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij