Zawsze coś dobrego pod ręką! – ruszyła kampania telewizyjna promująca produkty Spichlerz Rusiecki

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Zawsze coś dobrego pod ręką! – ruszyła kampania telewizyjna promująca produkty Spichlerz Rusiecki

„Zawsze coś dobrego pod ręką!” to hasło pierwszej ogólnopolskiej kampanii wizerunkowo-produktowej marki Spichlerz Rusiecki. Komunikacja obejmuje: ATL – spoty TV pojawią się w największych stacjach telewizyjnych i ich kanałach tematycznych, prasę oraz Internet, w tym social media.

Kampania wystartowała 15 kwietnia i potrwa do końca maja.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Eskadra odpowiada za strategię, kreację i realizację kampanii. Zakup mediów zrealizował dom mediowy Maxus.

Coś dobrego pod ręką!

W materiałach drukowanych konsumenci spotkają się z jednym z elementów, wykorzystanych w spocie tv – różnorodnych dłoni, które sięgają po asortyment marki Spichlerz Rusiecki. Twórcom koncepcji chodziło o podkreślenie faktu, iż każda osoba wybiera inny produkt według własnych upodobań i smaków.

Dodatkowo komunikacja Spichlerza Rusieckiego podkreśla mnogość okazji i miejsc sprzyjających konsumpcji. Łatwe do przechowywania i wygodne opakowanie, umożliwia zabranie produktu ze sobą, niezależnie czy będzie to wyjazd weekendowy czy wakacje. Produkty Spichlerza Rusieckiego idealnie sprawdzą się także jako przekąska w ciągu dnia pracy, domowy zapas „na czarną godzinę” lub wizytę niespodziewanych gości – jednym słowem Spichlerz Rusiecki to dobry tradycyjny smak, który można mieć zawsze pod ręką.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij