TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Wjeżdżają markowe opony od Allegro

Wiosna to czas, w którym kierowcy myślą o wymianie opon. Allegro pokazało jak w tym okresie wyróżnić się z przekazem i ułatwić zakup najlepszego zestawu. Akcja promująca kategorię „Moto” potrwa do końca kwietnia.
O autorze
1 min czytania 2016-04-18

Obejmuje standardowe oraz innowacyjne formaty reklamowe w digitalu oraz radiu. Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy UM.

W kampanii promowane są markowe opony letnie znanych producentów w atrakcyjnych cenach.

W digitalu wykorzystano portale horyzontalne, sieci kontekstowe, reklamę performance oraz mobile. Uwagę kierowców przyciągnąć mają zastosowane w niej rozwiązania niestandardowe. 

Na desktopie wykorzystano interaktywną wyszukiwarkę opon, dzięki której już na poziomie kreacji można było wybrać i kupić interesujący nas komplet ogumienia. Kolejną innowacją było zastosowanie nowego  formatu Panel Premium na stronie głównej Wirtualnej Polski. Natywna forma reklamy wyświetla się nad serwisem, a kliknięcie w nią przenosi  użytkownika na stronę Klienta lub dodatkowo rozwija kreację. Na mobilnej stronie sekcji Moto Onet kierowcy mogą przetestować symulator hamowania. Rich mediowa kreacja w formie mini-gry podkreślała bezpieczeństwo i przewagę wyboru nowych opon nad używanymi. W kampanii zastosowano także galerię produktową, pełniącą rolę wirtualnego katalogu z najlepszymi ofertami.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Spot 15”, w ramach kampanii radiowej, emitowany jest w szeroko zasięgowych stacjach ogólnopolskich, uzupełnionych o najlepiej dopasowane pakiety miejskie. Dodatkową aktywnością jest emisja banerów w aplikacji RMF ON.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Akcja potrwa do końca kwietnia br. Autorem kreacji reklamowej jest agencja DDB & Tribal, zaś planowaniem i zakupem mediów oraz przebiegiem kampanii zajął się dom mediowy UM.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się