Wjeżdżają markowe opony od Allegro

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Wjeżdżają markowe opony od Allegro

Wiosna to czas, w którym kierowcy myślą o wymianie opon. Allegro pokazało jak w tym okresie wyróżnić się z przekazem i ułatwić zakup najlepszego zestawu. Akcja promująca kategorię „Moto” potrwa do końca kwietnia.

Obejmuje standardowe oraz innowacyjne formaty reklamowe w digitalu oraz radiu. Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy UM.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W kampanii promowane są markowe opony letnie znanych producentów w atrakcyjnych cenach.

W digitalu wykorzystano portale horyzontalne, sieci kontekstowe, reklamę performance oraz mobile. Uwagę kierowców przyciągnąć mają zastosowane w niej rozwiązania niestandardowe. 

Na desktopie wykorzystano interaktywną wyszukiwarkę opon, dzięki której już na poziomie kreacji można było wybrać i kupić interesujący nas komplet ogumienia. Kolejną innowacją było zastosowanie nowego  formatu Panel Premium na stronie głównej Wirtualnej Polski. Natywna forma reklamy wyświetla się nad serwisem, a kliknięcie w nią przenosi  użytkownika na stronę Klienta lub dodatkowo rozwija kreację. Na mobilnej stronie sekcji Moto Onet kierowcy mogą przetestować symulator hamowania. Rich mediowa kreacja w formie mini-gry podkreślała bezpieczeństwo i przewagę wyboru nowych opon nad używanymi. W kampanii zastosowano także galerię produktową, pełniącą rolę wirtualnego katalogu z najlepszymi ofertami.

Spot 15”, w ramach kampanii radiowej, emitowany jest w szeroko zasięgowych stacjach ogólnopolskich, uzupełnionych o najlepiej dopasowane pakiety miejskie. Dodatkową aktywnością jest emisja banerów w aplikacji RMF ON.

Akcja potrwa do końca kwietnia br. Autorem kreacji reklamowej jest agencja DDB & Tribal, zaś planowaniem i zakupem mediów oraz przebiegiem kampanii zajął się dom mediowy UM.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij