GoldenSubmarine dla marki MAGGI

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
GoldenSubmarine dla marki MAGGI

GoldenSubmarine rozpoczęła współpracę z marką MAGGI należącą do firmy Nestlé. Agencja opracowała i wprowadziła nowy koncept komunikacji marki w Internecie dla kampanii „Maggi. Daj się zaskoczyć”.

Do zadań GoldenSubmarine należało przede wszystkim przygotowanie koncepcji kreatywnej oraz internetowych formatów reklamowych. Kampanię można zobaczyć m.in. na portalu gazeta.pl i wp.pl. Z kolei za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MEC.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Agencja została wybrała w wyniku przeprowadzonego przetargu. Umowa o współpracę została podpisana na rok.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij