Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Czułe Historie marki TOUS z Gwyneth Paltrow w roli głównej

Czułe Historie marki TOUS powracają! Bohaterką czwartej odsłony popularnej kampanii jest Gwyneth Paltrow - utalentowana gwiazda filmowa, teatralna i telewizyjna.
O autorze
0 min czytania 2016-04-22

Działania reklamowe realizowano we współpracy z agencją SCPF. Planowaniem i zakupem mediów oraz przebiegiem kampanii zajął się dom mediowy UM.

W najnowszych Czułych Historiach marki TOUS, Gwyneth Paltrow wcieliła się w rolę Alice, która dzień za dniem czuje i przeżywa miłość swojego partnera, mimo dzielącej ich odległości. W spotach z udziałem aktorki zaprezentowano kolekcję biżuterii na sezon wiosna/lato, która może stanowić atrakcyjny prezent na specjalną okazję. 

Za kreację filmów reklamowych odpowiada agencja SCPF, zaś producentem kampanii audiowizualnej jest Víctor Carrey, pracujący dla TOUS także w ramach poprzednich odsłon kampanii. Działania komunikacyjne Czułych Historii no. 4 realizowane są w digitalu i potrwają do końca kwietnia. Dom mediowy UM zaplanował i zakupił media oraz odpowiada za przebieg kampanii. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj