Działania reklamowe realizowano we współpracy z agencją SCPF. Planowaniem i zakupem mediów oraz przebiegiem kampanii zajął się dom mediowy UM.
W najnowszych Czułych Historiach marki TOUS, Gwyneth Paltrow wcieliła się w rolę Alice, która dzień za dniem czuje i przeżywa miłość swojego partnera, mimo dzielącej ich odległości. W spotach z udziałem aktorki zaprezentowano kolekcję biżuterii na sezon wiosna/lato, która może stanowić atrakcyjny prezent na specjalną okazję.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Za kreację filmów reklamowych odpowiada agencja SCPF, zaś producentem kampanii audiowizualnej jest Víctor Carrey, pracujący dla TOUS także w ramach poprzednich odsłon kampanii. Działania komunikacyjne Czułych Historii no. 4 realizowane są w digitalu i potrwają do końca kwietnia. Dom mediowy UM zaplanował i zakupił media oraz odpowiada za przebieg kampanii.