Grupa Interia.pl z aplikacją dla Okazjum

Należący do Interii największy serwis z gazetkami promocyjnymi Okazjum dostępny jest teraz także w aplikacji.
O autorze
1 min czytania 2016-04-29

„Grupa Interia.pl jest liderem polskiego rynku w segmencie gazetek handlowych online. Dominującą przewagę w desktopie chcemy przełożyć także na mocną pozycję w kanale mobile stąd decyzja o przygotowaniu aplikacji z tego typu ofertą reklamową.” – mówi Karol Kamiński, kierownik produktu i działu projektowego sieci AdRetail, do której należy serwis Okazjum.pl.

Nowa aplikacja Okazjum grupuje w jednym miejscu gazetki ponad trzystu sieci handlowych różnych kategorii. W produkcie znaleźć można zarówno promocje w supermarketach i dyskontach, jak i okazje w drogeriach, sklepach budowlanych czy oferujących sprzęt AGD i RTV. Użytkownik ma na wyciągnięcie ręki ponad dwieście aktualnych gazetek. Przejrzysty i czytelny układ pozwala sprawnie wyszukiwać oferty poszczególnych sieci handlowych i przeglądać przypisane do nich broszury. Dużym ułatwieniem dla internautów jest również możliwość dodawania sklepów do ulubionych – wystarczy jedno oznaczenie, by widzieć gazetki wybranego sklepu jako pierwsze.

Aplikacja dostępna jest na urządzenia mobilne w systemie Android (w niedalekiej przyszłości również na iOS). Pobrać ją można z Google Play.

W portfolio Grupy Interia.pl znajduje się kilka serwisów z ofertą gazetek handlowych online, oprócz Okazjum, także Promoceny.pl i Promocyjni.pl, które sumarycznie notują ponad 1,6 mln RU i 49,6 mln PV*. Serwisy te współtworzą sieć reklamową AdRetail.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

*Źródło: Megapanel PBI/Gemius, grudzień 2015

Słuchaj podcastu NowyMarketing