Infopublika - szkolenia reklamowe dla instytucji publicznych

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
EDUKACJA

partnerem merytorycznym działu jest
Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego

Infopublika - szkolenia reklamowe dla instytucji publicznych

Infopublika to inicjatywa edukacyjna, która ma na celu wpływ na jakość kampanii reklamowych inicjowanych przez instytucje publiczne.

Skomplikowane procedury, a przede wszystkim kryterium ceny (często ukryte w postaci zakupu mediów) powodują, że o wygranej w przetargu publicznym decyduje nie najlepszy pomysł i efektywnie wydany budżet, a po prostu najtańsza oferta. Doświadczone, najlepsze agencje reklamowe i domy mediowe rezygnują z uczestnictwa w przetargach, w których nie mogą konkurować jakością. W konsekwencji część kampanii publicznych jest przeprowadzona, jednak bez pomysłu i realnego wpływu na społeczeństwo, a więc ich potencjał nie jest wykorzystany. Pozorne oszczędności doprowadzają więc do straty publicznych pieniędzy.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

InfoPublika jest projektem edukacyjnym agencji reklamowej Hand Made i partnerów - Arena Media oraz Marketingu przy kawie. Projekt skierowany jest do urzędów i instytucji otwartych na dialog społeczny i profesjonalne prowadzenie przetargów.

Pierwsze szkolenie odbędzie się już 2 czerwca 2016 w Krakowie. Tematem przewodnim jest “SOPZ, czyli brief - o tym jak napisać przetarg na kampanię”. Program szkolenia przewiduje warsztaty i prelekcje, z których będzie można dowiedzieć się m.in. na które zapisy w SOPZ zwrócić szczególną uwagę przy konstruowaniu przetargu, czym się kierować w formułowaniu zwycięskich kryteriów oraz jaka jest specyfika tworzenia kampanii reklamowych. Ponadto uczestnicy poznają najciekawsze akcje społeczne minionych lat.

Wśród prelegentów oraz prowadzących warsztaty pojawią się eksperci z wieloletnim doświadczeniem reklamowym: Joanna Burdek (menadżerka ds. kampanii społecznych w agencji Hand Made), Michał Wieleński (group account director w Arena Media), Jacek Szlak (redaktor naczelny Marketingu przy Kawie) i Dominik Koza (dyrektor ds. rozwoju w agencji Hand Made). Kolejne edycje będą dotyczyły m.in. strategii marketingowej, produkcji filmowej i design thinking.

Strona internetowa wydarzenia: infopublika.pl

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij