Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Kateřina Slánská nowym dyrektorem marketingu Universal Robots na region Europy Środkowo-Wschodniej

Kateřina Slánská została powołana na stanowisko dyrektora marketingu Universal Robots w regionie CEE. Do jej obowiązków będzie należało koordynowanie działań marketingowcyh i PR w Europie Środkowej i Wschodniej.
O autorze
1 min czytania 2016-05-11

Głównym zadaniem Kateřiny będzie pogłębianie świadomości marki Universal Robots i jej produktów, jako innowacyjnego lidera rynku robotów współpracujących w regionie Europy Środkowo-Wschodniej oraz kierowanie działaniami marketingowymi zgodnie ze strategią biznesową firmy.

– Firma Universal Robots w ubiegłym roku praktycznie podwoiła swoje światowe obroty – jej sprzedaż wzrosła o 91%. Potwierdza to naszą czołową pozycję globalnego lidera rynku w segmencie robotów współpracujących. Spodziewamy się znaczącego rozwoju tego obszaru w ciągu najbliższych lat. Nieprzerwanie zwiększamy swoje inwestycje w obszary rozwoju, sprzedaży i obsługi klientów – mówi Slavoj Musílek, General Manager Universal Robots na rynek Europy Środkowo-Wschodniej.

Kateřina Slánská ma wieloletnie doświadczenie w zakresie planowania, tworzenia i realizacji kampanii marketingowych oraz działań PR w regionie EMEA, zdobywane w firmach Rockwell Automation i Ericsson. Po ukończeniu szkoły średniej przeniosła się do Wielkiej Brytanii, gdzie oprócz języka angielskiego studiowała także turystykę lotniczą. Ma syna, a jej główne hobby to historia, podróże, sport i muzyka.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj