Głównym zadaniem Kateřiny będzie pogłębianie świadomości marki Universal Robots i jej produktów, jako innowacyjnego lidera rynku robotów współpracujących w regionie Europy Środkowo-Wschodniej oraz kierowanie działaniami marketingowymi zgodnie ze strategią biznesową firmy.
– Firma Universal Robots w ubiegłym roku praktycznie podwoiła swoje światowe obroty – jej sprzedaż wzrosła o 91%. Potwierdza to naszą czołową pozycję globalnego lidera rynku w segmencie robotów współpracujących. Spodziewamy się znaczącego rozwoju tego obszaru w ciągu najbliższych lat. Nieprzerwanie zwiększamy swoje inwestycje w obszary rozwoju, sprzedaży i obsługi klientów – mówi Slavoj Musílek, General Manager Universal Robots na rynek Europy Środkowo-Wschodniej.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Kateřina Slánská ma wieloletnie doświadczenie w zakresie planowania, tworzenia i realizacji kampanii marketingowych oraz działań PR w regionie EMEA, zdobywane w firmach Rockwell Automation i Ericsson. Po ukończeniu szkoły średniej przeniosła się do Wielkiej Brytanii, gdzie oprócz języka angielskiego studiowała także turystykę lotniczą. Ma syna, a jej główne hobby to historia, podróże, sport i muzyka.