TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Dom produkcyjny F25 dla nowej kampanii Allegro

Największa platforma zakupowa w Polsce uruchamia edukacyjne kanały tematyczne. Od maja ruszyły pierwsze z nich – Technologia i Wnętrza. Za ich produkcję i kreację odpowiada warszawski dom produkcyjny F25.
O autorze
1 min czytania 2016-05-19

YouTube na stałe wpisał się w strategię komunikacyjną Allegro z użytkownikami. Platforma stawia na budowanie relacji z odbiorcami i umożliwia zadawanie pytań prowadzącym czy proponowanie tematów do kolejnych odcinków. Widzowie stają się współtwórcami kanałów i mają wpływ na to, w jakim kierunku będą się rozwijać. Założeniem kanałów jest promowanie wiedzy w formie ciekawostek z danych dziedzin tematycznych.

Koncepcja kanałów została przygotowana wspólnie przez Allegro i F25. Dom produkcyjny zajął się również kompleksowym przygotowaniem produkcji, realizacji zdjęć oraz postprodukcji i przygotowaniem kanałów na YouTube.

Na potrzeby projektu został powołany trzyosobowy zespół: producent Marcin Dworucha, koordynator produkcji Kasia Radziszewskaja i asystent produkcji Ola Gęca. Odpowiadają oni za kreatywną formę odcinków oraz spójność kanałów. Zespół czuwa również nad szatą graficzną całej kampanii, ścisłą współpracą z prowadzącymi programy oraz monitoruje treści na kanałach. Natomiast w ekipie produkcyjnej F25 zaleźli się: Karol Moch – reżyser, Filip Marcickiewicz – operator, Rafał Augusiewicz – host kanału Technologie oraz Majsterki.pl – host kanału Wnętrza.

Dom produkcyjny F25 przez okres 1,5 miesiąca zrealizował 40 filmów, które systematycznie będą upubliczniane na YouTube. Premiery kanału Technologia zaplanowane są na wtorki i czwartki, natomiast Wnętrz na środy i piątki.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się