Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Więcej JetBike’ ów w ofercie Jet Line

Jet Line powiększa flotę JetBike’ ów, niezwykłych rowerów reklamowych. 12 kolejnych ekologicznych nośników w odświeżonej linii stylistycznej weszło do oferty firmy w kwietniu br., dla realizacji letnich akcji komunikacyjnych marek.
O autorze
1 min czytania 2016-05-19

Rowery reklamowe JetBike ‘i, bardzo lubiane nośniki reklamy outdoorowej, zyskały nowy, odświeżony wygląd. 12 kolejnych, czterokołowych nośników zostało wykonanych według autorskiego projektu Jet Line i w całości wyprodukowano je w Polsce.

– Projektując konstrukcję JetBike’ ów zachowaliśmy ciekawą formę i przestrzeń dla ekspozycji reklamy, a jednocześnie usprawniliśmy niektóre rozwiązania służące logistyce kampanii. To ważne, ponieważ JetBike’i bardzo często realizują kampanie typu road show, w których sprawna zmiana miejsca promocji jest kluczowa – mówi Andrzej Maszewski z Jet Line.

– To reklama, którą ludzie lubią. Nie tylko dlatego, że są ekologiczne, że sama forma nośnika intryguje, ponieważ jest nietypowa, designerska. Także dlatego, że JetBike’i są traktowane przez projektantów jako wyzwanie, zachęcają do tworzenia lekkich, uśmiechniętych komunikatów, bardziej otwartych niż tych przeznaczonych na tradycyjne formaty – mówi Beata Chojecka – Kuczek z działu sprzedaży Jet Line.

Pierwsze kampanie na ekologicznych, mobilnych JetBike ach odbyły się latem 2008 r. W ciągu ośmiu sezonów rowery zrealizowały kilkadziesiąt kampanii w dużych miastach lub miejscowościach turystycznych.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing