Start-Up Challenge – podejmij wyzwanie

Związek Liderów Sektora Usług Biznesowych (Association of Business Service Leaders in Poland) zrzesza niemal 200 największych podmiotów z kapitałem zagranicznym działających w Polsce, ale wychodzi też naprzeciw młodym przedsiębiorcom. Rusza projekt Start-Up Challenge - konkurs, którego finał...
O autorze
1 min czytania 2016-05-19

…odbędzie się podczas dorocznej konferencji ABSL, 29 czerwca w Katowicach. To wyzwanie dla tych, którzy mają  pomysł  na  zbudowanie  własnego  biznesu i nie wahają się poddać ocenie doświadczonych managerów.

Chcemy zbudować pomost pomiędzy dużymi firmami a start-upami. Możemy się od siebie wiele nauczyć – młodzi przedsiębiorcy od nas kultury zarządzania, modeli przywództwa know-how; my od start-upów – zwinności, kreatywności – mówi Janusz Dziurzyński, jeden z jurorów w projekcie, dyrektor Procter & Gamble Global Business Services, wiceprezes ABSL.

Młodzi przedsiębiorcy do 1 czerwca mogą zgłaszać swoje pomysły w  jednej  z  trzech kategorii: Analityka i Big Data, Doświadczenie Klienta i Pracownika oraz Robotyka i Automatyzacja Procesów. Z każdej z nich wyłonionych zostanie po  trzech finalistów, którzy dostaną szansę zaprezentowania swoich projektów podczas 7. Konferencji ABSL, odbywającej się 28-29 czerwca w katowickim Międzynarodowym Centrum Konferencyjnym.

Aby zostać finalistą Start-Up Challenge, należy zgłosić swoją kandydaturę na stronie StartupChallenge.pl, wypełniając formularz zgłoszeniowy. Na stronie internetowej znajduje się szczegółowy regulamin inicjatywy i wytyczne dotyczące prezentacji projektów przez uczestników na poszczególnych etapach konkursu. Konferencja ABSL corocznie gromadzi około tysiąca uczestników z Polski i regionu Europy Środkowo-Wschodniej – przedstawicieli największych firm sektora nowoczesnych usług biznesowych, polityków, ekonomistów, analityków.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Gościem honorowym tegorocznej edycji będzie Dr Condoleezza Rice, 66. Sekretarz Stanu USA.

Słuchaj podcastu NowyMarketing