Ponad 9 000 000 wyświetleń! Jak Snapchat zmienił finał PGNiG Pucharu Polski w piłce ręcznej

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Ponad 9 000 000 wyświetleń! Jak Snapchat zmienił finał PGNiG Pucharu Polski w piłce ręcznej

Tegoroczny finał zmagań piłkarzy ręcznych PGNiG Pucharu Polski wsparła kampania influencer marketingowa prowadzona na Snapchacie, Instagramie i Facebooku. Za strategię, kreację oraz realizację działań odpowiada HASH|FM.

– Z informacją o jubileuszowym, 50. turnieju o Puchar Polski chcieliśmy dotrzeć do młodych odbiorów i pokazać rozgrywki, jako atrakcyjny sposób na spędzanie wolnego czasu – mówi Janusz Kowalski, Wiceprezes Zarządu ds. Korporacyjnych PGNiG. – Pozytywny odbiór kampanii cieszy i otwiera nowe perspektywy współpracy z twórcami internetowymi w przyszłości. Wyniki potwierdzają, że Snapchat, ale również Facebook i Instagram to serwisy stojące treściami multimedialnymi i wręcz stworzone do prowadzenia działań real-marketingowych dedykowanym młodszym konsumentom – dodaje przedstawiciel Polskiego Górnictwa Naftowego i Gazownictwa.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania była w całości prowadzona w czasie rzeczywistym. - Snapchat idealnie nadaje się do prowadzenia relacji na żywo, tak jak w przypadku piłkarskiego finału PGNiG Pucharu Polski – wyjaśnia Konrad Traczyk, CEO HASHFM, który zwraca uwagę, że specyfika serwisu umożliwia jego łączenie z innymi kanałami. - Nasze doświadczenia pokazują, że tak jak w przypadku współpracy z PGNiG, dobrze jest kampanię na Snapchacie uzupełnić równoległymi działaniami na Instagramie czy Facebooku. Pomaga to znacząco zwiększyć dotarcie do grupy docelowej oraz całościowy zasięg kampanii – mówi Traczyk.

Bohaterem kampanii został Adam Zdrójkowski, aktor młodzieżowy, znany m.in. z serialu Rodzinka.pl, który ma ponad 100 000 widzów na Snapchacie. – Adam aktywnie snapuje, ale co było dla nas szczególnie ważne w tym przypadku, to prawdziwy fan sportu i zawodnik Agrykoli Warszawa. Podczas finałów dzielił się swoją prawdziwą pasją do piłki ręcznej, a to właśnie autentyczność przyciąga dziś zaangażowanych odbiorców – zwraca uwagę Konrad Traczyk, CEO HASHFM. Mechanizm kampanii obejmowała zapowiedź wydarzenia na Snapchacie, Facebooku oraz Instagramie oraz relację z finałowych rozgrywek PGNiG Pucharu Polski w tych kanałach.

Więcej informacji o kampanii

Pierwsza kampania influencer marketingu promująca finałowe rozgrywki PGNiG Pucharu Polski w piłce ręcznej prowadzona była wokół współpracy z influencerem Adamem Zdrójkowski na Facebooku, Snapchacie i Instagramie.

Działania na Facebooku miały charakter teaserowy. Zdrójkowski zapowiadał swój udział w weekendowych meczach piłki ręcznej. Zachęcał do udziału w wydarzeniu, informował, gdzie kupić bilety na imprezę, przypominał również o relacji z meczów na swoim koncie na Snapchacie, w którym prowadzona była główna część komunikacji.

Podczas 5-dniowej relacji, która łącznie objęła 45 snapów Adam opowiadał o swojej pasji do piłki ręcznej i tym, że od kilku lat sam gra w ręczną w klubie Agrykola Warszawa. Ze swoimi fanami dzielił się radością z udziału w rozgrywkach finałach PGNiG Puchar Polski, zapraszał do zakupu biletów i udziału w imprezie. Podczas meczu finałowego na Snapchacie Adama Zdrójkowskiego pojawiły się najbardziej interesujące fragmenty z meczu, w tym: blackout, ceremonię finałową i prezentację zawodników drużyn walczących o Puchar Polski oraz ceremonię medalową.

O swoim udziale w finałowych meczach piłki ręcznej bohater przypominał również na swoim koncie w Instagramie.

We wszystkich kanałach kampania była spójnie opisywana i tagowana. Na Facebooku i Instagramie znajdowało się odniesienie do profilu „Kocham Ręczną” (@kocham_reczna), materiały video na Snapchacie były opatrzone napisami: Kocham ręczną #kochamreczna, Final Four PGNiG Puchar Polski, PGNiG Puchar Polski

Kampania realizowana wspólnie przez PGNiG oraz HASHFM trwała w dniach 18 – 22 maja 2016. Tylko na Snapchacie jej zasięg osiągnął 9 980 000 wyświetleń.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij