Mint Media dla Perły na Kozienaliach 2016

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Mint Media dla Perły na Kozienaliach 2016

Agencja interaktywna Mint Media odpowiadała za digitalowe działania marki Perła na Kozienaliach 2016. Tegoroczna edycja wydarzenia miała miejsce 20-22 maja w Lublinie.

 fot. Agata Opalińska

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kozienalia - Lubelskie Dni Kultury Studenckiej to impreza mająca na celu integrację całej społeczności akademickiej. Digitalowe działania głównego sponsora – Perły – zostały zaplanowane przez Mint Media. Agencja była odpowiedzialna za ideę kreatywną aktywizacji rozegranych podczas eventu. W ramach Kozienaliów zorganizowano dwa konkursy digitalowe, które połączono z offlinem. Celem działań było pozyskanie jak największej liczby check-inów oraz udostępnień na Facebooku. Dodatkowo Mint Media poprowadziła relację na żywo za pomocą Facebooka.

Agencja na co dzień współpracuje z Perłą w obszarze digital, szczególnie w łączeniu offline z działaniami online. Odpowiada ona również za działania marki w mediach społecznościowych. Cyklicznie, tak jak w przypadku Kozienaliów, agencja wspiera klienta w obszarze event marketingu.

Perła - Browary Lubelskie S.A. jest jednym z największych regionalnych  producentów piwa w Polsce. W skład firmy wchodzi: browar w Zwierzyńcu, zakład produkcyjny zlokalizowany przy ul. Kunickiego 106 oraz siedziba Zarządu Spółki mieszcząca się w budynku historycznego Browaru przy Bernardyńskiej 15 w Lublinie.

Mint Media to agencja interaktywna, działająca na rynku od 2009 r. Firma tworzy zintegrowane strategie marketingowe w mediach społecznościowych oraz kompleksowe realizacje w sferze digital. Jako jedna z pierwszych agencji w Polsce, zaoferowała pakiety mediowe opierające się na wykorzystaniu potencjału Facebooka oraz stworzyła dedykowane aplikacje w tym serwisie. W gronie klientów Mint Media znajdują się, m.in. PKO Bank Polski, Perła, Freshmarket, Philips, NaTurek, Home.pl czy J.W. Construction. Więcej informacji znajduje się na stronie.


fot. Agata Opalińska


fot. Agata Opalińska


fot. Agata Opalińska

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij