Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Mint Media dla Perły na Kozienaliach 2016

Agencja interaktywna Mint Media odpowiadała za digitalowe działania marki Perła na Kozienaliach 2016. Tegoroczna edycja wydarzenia miała miejsce 20-22 maja w Lublinie.
O autorze
1 min czytania 2016-05-24

 fot. Agata Opalińska

Kozienalia – Lubelskie Dni Kultury Studenckiej to impreza mająca na celu integrację całej społeczności akademickiej. Digitalowe działania głównego sponsora – Perły – zostały zaplanowane przez Mint Media. Agencja była odpowiedzialna za ideę kreatywną aktywizacji rozegranych podczas eventu. W ramach Kozienaliów zorganizowano dwa konkursy digitalowe, które połączono z offlinem. Celem działań było pozyskanie jak największej liczby check-inów oraz udostępnień na Facebooku. Dodatkowo Mint Media poprowadziła relację na żywo za pomocą Facebooka.

Agencja na co dzień współpracuje z Perłą w obszarze digital, szczególnie w łączeniu offline z działaniami online. Odpowiada ona również za działania marki w mediach społecznościowych. Cyklicznie, tak jak w przypadku Kozienaliów, agencja wspiera klienta w obszarze event marketingu.

Perła – Browary Lubelskie S.A. jest jednym z największych regionalnych  producentów piwa w Polsce. W skład firmy wchodzi: browar w Zwierzyńcu, zakład produkcyjny zlokalizowany przy ul. Kunickiego 106 oraz siedziba Zarządu Spółki mieszcząca się w budynku historycznego Browaru przy Bernardyńskiej 15 w Lublinie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Mint Media to agencja interaktywna, działająca na rynku od 2009 r. Firma tworzy zintegrowane strategie marketingowe w mediach społecznościowych oraz kompleksowe realizacje w sferze digital. Jako jedna z pierwszych agencji w Polsce, zaoferowała pakiety mediowe opierające się na wykorzystaniu potencjału Facebooka oraz stworzyła dedykowane aplikacje w tym serwisie. W gronie klientów Mint Media znajdują się, m.in. PKO Bank Polski, Perła, Freshmarket, Philips, NaTurek, Home.pl czy J.W. Construction. Więcej informacji znajduje się na stronie.


fot. Agata Opalińska

Słuchaj podcastu NowyMarketing


fot. Agata Opalińska

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się


fot. Agata Opalińska