Przedstawiamy ketchup Kotlin w butelce szklanej – bez octu i bez konserwantów

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Przedstawiamy ketchup Kotlin w butelce szklanej – bez octu i bez konserwantów

Intensywny smak w przejrzystych refleksach szkła, wysokiej jakości składniki w aerodynamicznym kształcie, zero octu, zero konserwantów. No i pomidory! Najnowszy spot marki Kotlin utrzymany jest w klimacie trailera filmowego.

Gra światłem oraz zbliżeniami podkreślają charakter tegorocznej nowości od Kotlina – wysokiej jakości ketchupu bez octu oraz konserwantów, zamkniętego w atrakcyjnym, szklanym opakowaniu.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania emitowana będzie na antenie największych polskich stacji TV. Intensywnej kampanii reklamowej towarzyszyły będą spoty przy najważniejszych meczach Mistrzostw Europy w piłce nożnej, komunikacja w Internecie, prasie handlowej oraz materiały POS w sklepach.

Start kampanii: 1 czerwca 2016
Agencja reklamowa odpowiedzialna za kreację: Brasil
Dom mediowy: Mindshare

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij