NuOrder obsłuży marki DrWitt i Tarczyn

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
NuOrder obsłuży marki DrWitt i Tarczyn

Agencja NuOrder wygrała przetarg organizowany przez Grupę Maspex Wadowice na prowadzenie kampanii promocyjnej, budowę serwisów i komunikację w Social Mediach marek DrWitt Premium i Tarczyn.

W ramach współpracy agencja będzie realizować opracowaną strategię komunikacji marek na Facebooku oraz odpowiadać za zbudowane serwisy obu marek. NuOrder przeprowadzi również zasięgowe, całoroczne kampanie Social Paid, za które odpowiedzialny będzie dział performance marketingu NuOrder.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Zarówno marka Tarczyn, jak i DrWitt Premium regularnie i aktywnie komunikują się ze swoimi fanami za pomocą profili na Facebooku. Teraz obie marki zyskały także dedykowane strony internetowe. Bogactwo owoców – to Tarczyn, dlatego właśnie takie hasło towarzyszy platformom komunikacji internetowej marki. Natomiast DrWitt Premium opiera się na Inwestycji w zdrowie – to motto idzie w parze działaniom tej marki.

Agencja interaktywna NuOrder specjalizuje się w komunikacji digitalowej, performance marketingu oraz wykorzystaniu do promocji mediów społecznościowych.

Działania w Social Mediach zostaną uzupełnione dodatkowymi aktywnościami, takimi jak działania w ramach content marketingu.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij