Jako lider działu analityki odpowiedzialna jest za wyznaczanie kierunku rozwoju. Ponadto zajmuje się kompleksowym badaniem stron WWW, ich przygotowaniem do działań na polu SEO/SEM oraz UX, a także opracowywaniem strategii rozwoju serwisów i wdrażaniem technologii marketingowych, w tym marketing automation.
Według Kańczuk analityka to nie tylko narzędzia, ale przede wszystkim umiejętność rozumienia sposobu myślenia użytkownika. Doświadczenie zawodowe zdobywała jako projekt manager, specjalista do spraw marketingu i sprzedaży, a także manager w branży e-commerce. Realizowała działania m.in. dla: Samsung Polska, Royal Canin, Castrol, MobileMed, Zero Gravity i Robert Kupisz.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Prywatnie jest wielbicielką kuchni wegetariańskiej i miłośniczką aktywnego trybu życia. Pasję do sportu realizuje grając w squasha, jeżdżąc na rowerze crossowym oraz uczestnicząc w treningach TRX.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024