Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Awans Ewy Kańczuk w The Nets

Ewa Kańczuk, pełniąca dotychczas obowiązki głównego analityka w The Nets, objęła stanowisko Team leadera.
O autorze
0 min czytania 2016-06-02

Jako lider działu analityki odpowiedzialna jest za wyznaczanie kierunku rozwoju. Ponadto zajmuje się kompleksowym badaniem stron WWW, ich przygotowaniem do działań na polu SEO/SEM oraz UX, a także opracowywaniem strategii rozwoju serwisów i wdrażaniem technologii marketingowych, w tym marketing automation.

Według Kańczuk analityka to nie tylko narzędzia, ale przede wszystkim umiejętność rozumienia sposobu myślenia użytkownika. Doświadczenie zawodowe zdobywała jako projekt manager, specjalista do spraw marketingu i sprzedaży, a także manager w branży e-commerce. Realizowała działania m.in. dla: Samsung Polska, Royal Canin, Castrol, MobileMed, Zero Gravity i Robert Kupisz.

Prywatnie jest wielbicielką kuchni wegetariańskiej i miłośniczką aktywnego trybu życia. Pasję do sportu realizuje grając w squasha, jeżdżąc na rowerze crossowym oraz uczestnicząc w treningach TRX.

 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj