Kampania Canpol babies wspiera młode mamy

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Kampania Canpol babies wspiera młode mamy

20 maja marka Canpol babies rozpoczęła kampanię o społecznym charakterze „Mama na medal”. Jej celem jest pokazanie, że opieka nad małym dzieckiem jest pełnoetatowym, wymagającym zajęciem. Za realizację kampanii odpowiada Brandblooming i White Paper Agency.

- Młode mamy nie czują się doceniane przez swoich partnerów i bliskich. Urlop macierzyński - zdaniem wielu mężczyzn - to chwila odpoczynku od pracy, a zajmowanie się dzieckiem to naturalny obowiązek kobiety, który nie zasługuje na uznanie. To dlatego zdecydowaliśmy się na realizację tej kampanii – tłumaczy Daria Łamejko-Biedrzycka z agencji Brandblooming, odpowiedzialnej za strategię kampanii.  

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W kampanii „Mama na medal” młode mamy przedstawiane są jako silne kobiety, mistrzynie multizadaniowości. Kreacja sesji i całej  kampanii „Mama na medal” nawiązuje do prac „We can do it” J. Howarda Millera i Roy’a Lichtensteina - mamy są stylizowane na pop-artowe superbohaterki, a grafiki kampanii są utrzymane w konwencji komiksowej. 

Realizacja kampanii

Działania w ramach kampanii prowadzone są od 20 maja do końca roku na stronie www.mamanamedal.com, w social mediach (Facebook, Youtube), w dedykowanej sekcji serwisu parenting.pl, na znanych blogach parentingowych oraz w prasie parentingowej (Dziecko, M jak Mama, Claudia Mama, Dobra Mama). Obejmują także kampanię odsłonową skierowaną do rodziców niemowląt oraz reklamę POS. Za zakup mediów odpowiada White Paper Agency. 

Kampania trafia w czuły punkt, jakim jest poczucie dowartościowania u młodych matek. Grafika opublikowana na fanpage’u Canpol babies obrazująca główny problem poruszany w ramach kampanii stała się wirusowym memem, który w niespełna 3 dni dotarł organicznie do ponad 4 000 000 użytkowników Facebooka.

- Około 11 milionów millenialsów w Polsce, z których wielu już jest albo wkrótce będzie młodymi rodzicami to łakomy kąsek dla firm związanych z branżą parentingową. Rodzice z młodego pokolenia to świadomi konsumenci, sceptyczni wobec reklam. Cenią marki, które ich rozumieją. Kampania Canpol babies odpowiada na ich potrzeby – podkreśla Jarosław Sosiński z White Paper Agency.

Strategia kampanii: Brandblooming
Realizacja kampanii: Brandblooming i White Paper Agency
Zakup mediów: White Paper Agency

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij