Instrumenty muzyczne CASIO z nowym brand managerem

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Instrumenty muzyczne CASIO z nowym brand managerem

Magdalena Piotrowska objęła stanowisko brand managera muzycznej marki Casio. Jako dotychczasowy marketing manager odpowiedzialna była za działania dedykowane kalkulatorom jak też instrumentom muzycznym Casio. Teraz odpowiadać będzie za całokształt działań marketingowych i komunikacyjnych...

...a także import i politykę cenową produktów z muzycznych linii Casio, do których należą m.in. Celviano, Privia, CDPoraz najnowsze keyboardy MZ.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Nowa brand manager jest pomysłodawczynią projektu CASIO Something in the AiR oraz konkursu wspierającego debiutantów CASIO Zgrani, której twarzami są muzyk Czesław Mozil, videoblogerCyberMarian oraz pianista Tomasz Stroynowski. Pod jej kierunkiem marka Casio systematycznie podkreśla wysoką jakość techniczną i profesjonalne zastosowania cyfrowych instrumentów klawiszowych oraz wiąże swój wizerunek z koncertującymi muzykami.

Jej nowym ambasadorem został Buslav – kolejny debiutujący projekt muzyczny,któremu patronuje marka. W 2015 Casio pod kierunkiem Magdaleny Piotrowskiej z sukcesem wprowadziło na rynek pianino hybrydowe GP-500 oraz GP-300. Flagowe instrumentylinii Celviano,stworzone we współpracy z uznanym producentem fortepianów C. Bechstein, docenione zostały przez wielu artystów i systematycznie pojawiają się na scenach podczas recitali.

Magdalena Piotrowska z marketingiem instrumentów muzycznych związana jest od 2013 roku. W jej portfolio znajdują się m.in. marki: Steinway & Sons, Boston, Essex, Casio, Hagstrom, Tanglewood i Mapex. W 2013 roku koordynowała przejęcie i relaunch marek należących do Rodziny Steinway na polskim rynku i od tego czasu odpowiada za ich marketing i komunikację. Z sukcesem ożywiła wizerunek legendarnego wytwórcy fortepianów, odbudowała zaufanie do subbrandówBoston i Essex istotnie zwiększając ich udział w rynku oraz zbudowała szereg relacji z muzykami, wśród których znaleźli się czołowi polscy pianiści m.in. Włodek Pawlik, Wojciech Majewski, Aleksander Dębicz, Stanisław Soyka czy Tomasz Betka.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij