– To nie przypadek, że Brekkie oznacza po angielsku „śniadanko” – tłumaczy Bartek Gołębiowski, dyrektor kreatywny Salto. – Chcieliśmy stworzyliśmy aplikację, która zamiast zalewać użytkownika kolejnym strumieniem informacji, raz dziennie dostarcza starannie wyselekcjonowanych treści w kompaktowej, łatwej do przyswojenia i przetrawienia formie.
Salto zamierza rozwijać autorską platformę publikacji treści, na której zbudowane zostało Brekkie i tworzyć oparte na niej indywidualne aplikacje dla klientów. W planach jest dalszy rozwój funkcjonalności aplikacji, w tym wersja dla iPhone oraz przeniesienie aplikacji do kategorii Newsstand. Aplikacja obecna jest w Appstore od kilku tygodni i w krótkim czasie zdobyła lojalną grupę użytkowników, powracających codziennie do porcji unikalnych newsów.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Aplikację można pobrać za darmo w Appstore. Więcej informacji o aplikacji można znaleźć na stronie www.brekkieapp.com
Spółka Salto, działa w ramach agencji kreatywnej GONG i dostarcza rozwiązania z zakresu technologii mobilnych oraz rozwiązania z zakresu marketingu mobilnego dla marek takich jak Unilever, Martini czy Ecco. W ofercie spółki znajdują się zarówno indywidualne aplikacje tworzone na potrzeby klientów jak i mobilne platformy marketingowe.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024