W branży marketingowej Piotr Chrzanowski pracuje od 2008 roku. Swoją drogę zawodową rozpoczął w Cube Group, następnie kontynuował ją w Value Media. W obu firmach zajmował się opracowywaniem strategii mediowych, prowadzeniem kampanii efektywnościowych oraz ich optymalizacją i consultingiem na rzecz kluczowych klientów.
W ciągu ostatnich 8 lat Piotr Chrzanowski pracował m.in. dla następujących firm: PKO BP, Liberty Direct, Castorama, Neonet, Netia, TMS Brokers czy Union Investment.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
W zespole Digital Media w They.pl, zarządzanym przez Mikołaja Saleckiego, Piotr Chrzanowski będzie odpowiadał za performance marketing, efektywność kampanii sales & lead generation, digital media planning oraz realizację strategii rozwoju segmentu performance marketing w They.pl.