Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Piotr Chrzanowski liderem zespołu performance marketing w agencji They.pl

Digital marketing agency They.pl nieustannie zwiększa kompetencje oraz efektywność zespołu Digital Media. Do agencji dołączył Piotr Chrzanowski, który będzie odpowiadał za performance marketing.
O autorze
0 min czytania 2016-06-15

W branży marketingowej Piotr Chrzanowski pracuje od 2008 roku. Swoją drogę zawodową rozpoczął w Cube Group, następnie kontynuował ją w Value Media. W obu firmach zajmował się opracowywaniem strategii mediowych, prowadzeniem kampanii efektywnościowych oraz ich optymalizacją i consultingiem na rzecz kluczowych klientów.

W ciągu ostatnich 8 lat Piotr Chrzanowski pracował m.in. dla następujących firm: PKO BP, Liberty Direct, Castorama, Neonet, Netia, TMS Brokers czy Union Investment.

W zespole Digital Media w They.pl, zarządzanym przez Mikołaja Saleckiego, Piotr Chrzanowski będzie odpowiadał za performance marketing, efektywność kampanii sales & lead generation, digital media planning oraz realizację strategii rozwoju segmentu performance marketing w They.pl.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj