Obydwa modele pojawią się w najnowszej kampanii przygotowanej przez agencję MAB.
Zgrabne, miejskie auto BMW serii 1 CityBreak Edition, oraz rodzinne i przestronne BMW serii 2 Gran Tourer, są obecnie dostępne w wyjątkowo korzystnej ofercie BMW Comfort Lease również dla klientów indywidualnych. W przypadku pierwszego modelu klienci zyskują w cenie automatyczną skrzynię biegów, natomiast druga seria to dodatkowy pakiet wybranych korzyści o wartości 20 000 zł.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Wyjątkową ofertę promocyjną edycji CityBreak będzie wspierać ogólnopolska kampania, przygotowana przez agencję MAB. MAB odpowiada za przygotowanie wszystkich materiałów
w ramach kampanii – spotów telewizyjnych (emisja w TVN, TVP i Polsacie), kinowych i radiowych, billboardu sponsorskiego, materiałów prasowych i internetowych oraz komunikację dealerską. Efekty kampanii będzie można oglądać do końca czerwca br. Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy Initiative.
Słuchaj podcastu NowyMarketing