MAB z nową kampanią dla modeli BMW z edycji CityBreak

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
MAB z nową kampanią dla modeli BMW z edycji CityBreak

Bez względu na to, czy wolisz wygodną jazdę po mieście, czy udajesz się w dalekie podróże, BMW ma wszystko czego potrzebuje najbardziej wymagający kierowca. Samochody BMW serii 1 i serii 2 Gran Tourer CityBreak Edition zapewnią radość z jazdy bez względu na to, ile kilometrów pokonujesz.

Obydwa modele pojawią się w najnowszej kampanii przygotowanej przez agencję MAB.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Zgrabne, miejskie auto BMW serii 1 CityBreak Edition, oraz rodzinne i przestronne BMW serii 2 Gran Tourer, są obecnie dostępne w wyjątkowo korzystnej ofercie BMW Comfort Lease również dla klientów indywidualnych. W przypadku pierwszego modelu klienci zyskują w cenie automatyczną skrzynię biegów, natomiast druga seria to dodatkowy pakiet wybranych korzyści o wartości 20 000 zł.

Wyjątkową ofertę promocyjną edycji CityBreak będzie wspierać ogólnopolska kampania, przygotowana przez agencję MAB. MAB odpowiada za przygotowanie wszystkich materiałów

w ramach kampanii - spotów telewizyjnych (emisja w TVN, TVP i Polsacie), kinowych i radiowych, billboardu sponsorskiego, materiałów prasowych i internetowych oraz komunikację dealerską. Efekty kampanii będzie można oglądać do końca czerwca br. Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy Initiative.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij