Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Norweska telefonia komórkowa wyróżnia swoich polskich klientów na Dzień Ojca

MyCall, lider na rynku norweskich operatorów komórkowych specjalizujących się w połączeniach międzynarodowych, przygotował specjalny film dla Polaków, na co dzień mieszkających i pracujących w tym kraju. Jego premiera będzie miała miejsce w Dzień Ojca, 23 czerwca.
O autorze
1 min czytania 2016-06-22

Dodatkową niespodzianką od MyCall dla wszystkich klientów, będą darmowe połączenia oraz SMS do Polski przez cały dzień, tj.: 23 czerwca.

Film skupia się na relacji pomiędzy pracującym w Norwegii ojcem i jego synem, który został w Polsce. Ideą filmu jest pokazanie, że usługi telekomunikacyjne łączą ludzi niezależnie od dzielącej ich odległości.

– Dobrze rozumiemy, że życie pisze różne scenariusze i często jesteśmy zmuszeni wyjechać z dala od tych, których kochamy najbardziej. Dzięki tanim rozmowom międzynarodowym, które oferuje MyCall, staramy się skrócić tę odległość i uczynić rozłąkę łatwiejszą do zniesienia – mówi Maja Galińska, koordynator marketingu w MyCall. – Polacy są najważniejszą grupą klientów dla MyCall, dlatego nasza pierwsza filmowa reklama jest skierowana właśnie do nich – uzupełnia Maja Galińska.

– Liczymy, że spot spodoba się Polakom. To dla nas bardzo ważne, aby reklama została odebrana ciepło i pozytywnie, pomimo tego, że porusza tak poważne zagadnienia jak rozłąka i tęsknota. Rozumiemy uczucia jakie towarzyszą naszym polskim klientom na co dzień i poprzez reklamę chcemy to pokazać – dodaje Mette Øyen, Szef Marketingu w MyCall.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj