Dodatkową niespodzianką od MyCall dla wszystkich klientów, będą darmowe połączenia oraz SMS do Polski przez cały dzień, tj.: 23 czerwca.
Film skupia się na relacji pomiędzy pracującym w Norwegii ojcem i jego synem, który został w Polsce. Ideą filmu jest pokazanie, że usługi telekomunikacyjne łączą ludzi niezależnie od dzielącej ich odległości.
Zobacz również
– Dobrze rozumiemy, że życie pisze różne scenariusze i często jesteśmy zmuszeni wyjechać z dala od tych, których kochamy najbardziej. Dzięki tanim rozmowom międzynarodowym, które oferuje MyCall, staramy się skrócić tę odległość i uczynić rozłąkę łatwiejszą do zniesienia – mówi Maja Galińska, koordynator marketingu w MyCall. – Polacy są najważniejszą grupą klientów dla MyCall, dlatego nasza pierwsza filmowa reklama jest skierowana właśnie do nich – uzupełnia Maja Galińska.
– Liczymy, że spot spodoba się Polakom. To dla nas bardzo ważne, aby reklama została odebrana ciepło i pozytywnie, pomimo tego, że porusza tak poważne zagadnienia jak rozłąka i tęsknota. Rozumiemy uczucia jakie towarzyszą naszym polskim klientom na co dzień i poprzez reklamę chcemy to pokazać – dodaje Mette Øyen, Szef Marketingu w MyCall.
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]