Mieszkańcy Warszawy, a w szczególności miłośnicy sztuki miejskiej będą mogli zobaczyć animację najnowszego murala autorstwa Pawła Swanskiego. Dziś wieczorem, o godzinie 20:00, jeden z warszawskich budynków – Dom towarowy Braci Jabłkowskich (przy ul. Brackiej 25) rozbłyśnie symbolem prawdziwej miłości! To kolejny etap akcji zainicjowanej przez markę Absolut i wspieranej przez aktorkę Kasię Warnkę, ambasadorkę kampanii.
– Marka Absolut pragnie świata pełnego miłości i tolerancji, świata wolnego od hejtu i krzywdzących przekonań. Wierzymy, że jednym z najlepszych sposobów pokonywania nienawiści jest głośny sprzeciw, ale i pozytywne emocje oraz kreatywność. Ta myśl przyświeca nam od początku pracy nad kampanią Love Over Hate. Dlatego do współpracy zaprosiliśmy Pawła Swanskiego, artystę, którego prace trafiają do naszych serc, a mądre przekazy inspirują. Wykonany przez niego mural to symbol miłości, o którą powinien walczyć każdy z nas – komentuje Arek Dobosz, Brand Director odpowiedzialny za markę Absolut w Wyborowa Pernod Ricard.
Zobacz również
W ramach kampanii społecznej Love Over Hate na specjalnie przygotowanej stronie loveoverhate.pl internauci przez kilka tygodni zgłaszali miejsca (bramy, ulice, mury) pełne haseł nienawiści, by wspólnie zmienić je w coś twórczego! Ekipa Love Over Hate oczyściła z hejtu wybrane miejsca z całej Polski, a zdjętą farbę przekazała prosto w ręce Pawła Swanskiego, który m.in. przy jej użyciu stworzył kolejny autorski projekt. Co przedstawia mural?
– Jego głównym elementem jest serce obrazujące miłość, akceptację i zrozumienie dla samego siebie. Wychodzę z założenia, że samoakceptacja to wewnętrzna siła, która pozwala nam przełamywać negatywne zachowania i mieć więcej pozytywnych uczuć w stosunku do innych. Moim zdaniem brak miłości do samego siebie to najczęstsze źródło nienawiści. Otaczające serce trujące rośliny i wici symbolizujące hejt, tworzą często wykorzystywany przeze mnie wzór, który intryguje, jest dosadny w przekazie, ale zarazem nie jest męczący ani agresywny. Mam nadzieję, że moja praca pobudzi każdego kto ją zobaczy do refleksji – komentuje Paweł Swanski, malarz, grafik, ilustrator, a także dyrektor artystyczny marki streetwearowej.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Mural Swanskiego podziwiać można już dzisiaj (5 października) od 20:00, zaś w godzinach 20:00 – 02:00 jego inauguracji towarzyszyć będzie świetlna animacja. Niezwykłe wrażenia wizualne podwoi farba UV, która została użyta do stworzenia murala. Animację można oglądać w tych samych godzinach również w sobotę (6 października). Dzieło będzie zdobiło centrum Warszawy do końca października.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
W 2013 roku Fundacja Urban Forms wraz z marką Cropp przygotowały konkurs na najlepsze zdjęcia murali Galerii Urban Forms.
PS2
Netflix został partnerem tegorocznego Marszu Równości i Poznań Pride Week. Na jednej z kamienic w centrum miasta powstał tęczowy mural z bohaterką serialu „Orange Is the New Black”.
PS3
W kwietniu 2018 roku marka Magnum zaprezentowała kampanię, w której kształty lodów były sprytnie zintegrowane z artystycznymi reklamami zewnętrznymi.