Rok 2018 upłynie nam pod wpływem piłkarskich emocji, a głównymi bohaterami będą piłkarze reprezentacji Polski i szkoleniowiec – Adam Nawałka. Z tej okazji agencja BSS Group zainicjowała współpracę między marką Warka, która od lat utożsamia się ze światem futbolu, z selekcjonerem reprezentacji. Efektem wspólnych działań jest kampania promocyjna w ramach akcji ,,Planeta Warka”.
Od 2015 roku Warka jest sponsorem rozgrywek UEFA Europa League a przed EURO 2012, jako oficjalny sponsor reprezentacji Polski, zorganizowała akcję „Do Hymnu”, w ramach której Mazurka Dąbrowskiego dla kadry zaśpiewało ponad 72 tys. osób.
Zobacz również
Agencja BSS Group w 2015 roku przejęła na siebie pełen zakres relacji biznesowych z podmiotami gospodarczymi zainteresowanymi współpracą z trenerem oraz czuwa nad realizacją kontraktów reklamowych. O udziale Adama Nawałki w kampanii Warki, prezes agencji, Damian Raciniewski, mówi:
Cieszę się, że ta współpraca doszła do skutku. Wszystkie zaangażowane strony wykazały się pełnym profesjonalizmem oraz zrozumieniem wzajemnych oczekiwań. Planeta Warka stała się już niemal miejscem kultowym i cieszymy się, że dzięki działaniom BSS Group, Selekcjoner będzie bohaterem kampanii w okresie piłkarskiego święta, wniesie w czas kibicowania szczyptę dobrego humoru i go uatrakcyjni. Specjalne podziękowania dla Eweliny Kawnik oraz Szymona Dobrzyńskiego.
Miniony rok był dla Adama Nawałki kolejnym bardzo udanym w trenerskiej karierze. Selekcjoner polskiej reprezentacji awansował z kadrą na Mistrzostwa Świata 2018 z pierwszego miejsca w grupie. Polacy zadomowili się także w czołówce rankingu FIFA. Obecnie zajmują w nim 6. Miejsce ex aequo z reprezentacją Hiszpanii. Podczas Mistrzostw Świata w Japonii, Biało-czerwoni w fazie grupowej zmierzą się z Senegalem, Kolumbią i Japonią.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing