Adam Sierociński i Antoni Kamiński w Deloitte Digital

Team kreatywny – Adam Sierociński (copywriter) i Antoni Kamiński (art director) – przechodzi z Leo Burnett do Deloitte Digital. Dołączają do zarządzanego przez Michała Owczarka działu Strategy+Creative.
O autorze
1 min czytania 2016-05-06

Są autorami wielu kampanii nagradzanych w prestiżowych konkursach reklamowych, w Polsce i zagranicą.

Adam i Antoni to młody, ale wszechstronne doświadczony zespół. W ich portfolio są zarówno duzi marketerzy i znane brandy, jak i aplikacje mobilne czy kampanie zintegrowane. Są bardzo ambitni, co zawsze cenimy u kreatywnych – mówi Mateusz Książek, dyrektor kreatywny w Deloitte Digital, z którym nowy zespół będzie pracował na co dzień w warszawskim oddziale agencji.

Deloitte Digital daje możliwości pracy w nowoczesnym środowisku pod okiem prawdziwych ekspertów – komentuje Antoni Kamiński – jest to zmiana, którą traktujemy jako szansę na dalszy rozwój poprzez udział w innowacyjnych projektach – dodaje Adam Sierociński.

Antoni Kamiński, art director, pracuje w branży agencyjnej od 11 lat.  Karierę rozpoczął w 2005 r. w agencji Cytryna, później pracował w agencjach: Communication Unlimited i Kropka Bordo, a od 2013 r. w Leo Burnett. Współpracował m.in. z klientami takimi jak: Jeep, Fiat, Philip Morris, Bacardi, Grolsch, Budweiser, Multi-Med, Ferrero, Unicef, Statoil oraz CNN (praca dla tej stacji została wyróżniona w konkursie Złote Orły). 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jest absolwentem warszawskiej ASP (kierunek: Architektura Wnętrz) oraz The Florence Institute Of Design International (Graphic Design).

Adam Sierociński, copywriter, karierę rozpoczynał w agencji Scholz & Friends w 2010 r. W kolejnych latach pracował w agencjach IQ Marketing, Paralotna i Havas Worldwide, a w 2014 r. dołączył do Leo Burnett, gdzie wraz z Antonim Kamińskim stworzyli team kreatywny. Sierociński pracował dla takich firm i marek jak: Tchibo, Sony, Unilever, Kraft, Absolut, Skoda, Fundacja Synapsis, Żubr, Zelmer czy Kia. Za wiele spośród swoich prac honorowany był branżowymi nagrodami – m.in. Kreaturami za kampanię dla Fundacji Synapsis i Fundacji Itaka, Golden Drum za „The 3 % Conference” czy Silver Effie za kampanię marki Jacobs.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Jest absolwentem SWPS w Warszawie (kierunek: Psychologia Stosunków Międzynarodowych) oraz Szkoły Mistrzów Reklamy (Copywriting).

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się