Zdeb będzie odpowiedzialny za całość działań kreatywnych grupy, w tym działy kreacji, designu i DTPu. Jego głównym celem jest dalszy rozwój oraz integracja silnej, lokalnej marki, jaką jest Keino i międzynarodowego brandu – FCB, tytułowanego jako najbardziej kreatywna agencja sieciowa.
– Szukaliśmy creative directora dla całej naszej grupy – managera, który będzie zarządzać talentami ludzi i czasem pracy, partnerować klientom i nadzorować jakość kreatywną oraz produkcyjną, którą im oferujemy. Adam jest odpowiedzią na brief rekrutacyjny – stwierdził Maciej Karolak, CEO Grupy Keino.
Zobacz również
– Dołączenie do agencji, w których kreacja stanowi o ich renomie i sile, podjęcie wyzwania współzarządzania kilkoma brandami i wpływanie na dalszy rozwój biznesowy całej organizacji, to główne motywacje dla mnie jako kreatywnego i managera – dodaje Adam Zdeb.
Poprzednio Adam Zdeb był creative directorem w agencjach Brain i Artegence. Realizował wiele udanych kampanii 360° – ostatnio „Twój Asystent” dla ING, „Bierz, co chcesz” dla Desperadosa czy „Sięgnij po więcej” dla Pepsi. Pracował m.in. dla takich klientów jak PepsiCo, Grupa Żywiec, ING, Volkswagen, Raiffeisen Polbank czy PLAY. Adam jest również jurorem wielu konkursów kreatywnych, m.in. Mixx Awards 2017-2023, Papaya Young/New Directors 2018, 2022 i 2024, Golden Arrow 2018 oraz Genius Universitatis 2020.
Zdjęcie główne: mat. pras. (A. Zdeb)
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing