Adam Zdeb na czele kreacji FCB i Keino

Adam Zdeb na czele kreacji FCB i Keino
Z początkiem marca Adam Zdeb objął stanowisko creative directora połączonych struktur Grupy KEINO i FCB & THEMILKMAN. Jednocześnie został włączony do management teamu zarządzającego Grupą KEINO, FCB & theMilkman, agencją mediową MIDO oraz domem produkcyjnym JOHO.
O autorze
1 min czytania 2024-04-02

Zdeb będzie odpowiedzialny za całość działań kreatywnych grupy, w tym działy kreacji, designu i DTPu. Jego głównym celem jest dalszy rozwój oraz integracja silnej, lokalnej marki, jaką jest Keino i międzynarodowego brandu – FCB, tytułowanego jako najbardziej kreatywna agencja sieciowa.

– Szukaliśmy creative directora dla całej naszej grupy – managera, który będzie zarządzać talentami ludzi i czasem pracy, partnerować klientom i nadzorować jakość kreatywną oraz produkcyjną, którą im oferujemy. Adam jest odpowiedzią na brief rekrutacyjny – stwierdził Maciej Karolak, CEO Grupy Keino.

– Dołączenie do agencji, w których kreacja stanowi o ich renomie i sile, podjęcie wyzwania współzarządzania kilkoma brandami i wpływanie na dalszy rozwój biznesowy całej organizacji, to główne motywacje dla mnie jako kreatywnego i managera – dodaje Adam Zdeb.

Poprzednio Adam Zdeb był creative directorem w agencjach Brain i Artegence. Realizował wiele udanych kampanii 360° – ostatnio „Twój Asystent” dla ING, „Bierz, co chcesz” dla Desperadosa czy „Sięgnij po więcej” dla Pepsi. Pracował m.in. dla takich klientów jak PepsiCo, Grupa Żywiec, ING, Volkswagen, Raiffeisen Polbank czy PLAY. Adam jest również jurorem wielu konkursów kreatywnych, m.in. Mixx Awards 2017-2023, Papaya Young/New Directors 2018, 2022 i 2024, Golden Arrow 2018 oraz Genius Universitatis 2020.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zdjęcie główne: mat. pras. (A. Zdeb)

Słuchaj podcastu NowyMarketing