Elastyczna transformacja oraz test umiejętności marketingowych, to 3 ostatnie kwartały w skrócie. W tle przejęcie i konsolidacja z Content Solutions, agencją content marketingową. Najlepszym podsumowaniem tego procesu jest wyróżnienie od Media Marketing Polska, które doceniło rozwój firmy w kategorii marketing services. Fuzja obu firm okazała się doskonałym sposobem na podwojenie sił ekspertów, a co za tym idzie na zbudowanie kompetencji w wymiarze 360, oraz na szybkie wypracowanie know-how oraz procesów.
Do połączenia agencji doszło na początku tego roku. Do adCookie przeszedł cały dział, łącznie z Katarzyną Sowicką, dyrektor operacyjną. Założyciel i prezes Content Solutions, Tomasz Mozyrko, zdecydował się realizować inne projekty. Wartością dodaną był udział Macieja Bielickiego, współtwórcy i CEO Lubię To – Linked by Isobar, w poszczególnych fazach konsolidacji. Ponadto Bielicki został doradcą zarządu w adCookie.
Zobacz również
Wartości nie da się przecenić
adCookie to nie miejsce, to ludzie, których kompetencje, doświadczenie i wiedza pomagają markom osiągać cele i rosnąć. Agencja mocno stawia na partnerstwo i budowanie relacji z klientami, wychodząc z założenia, że taka praca przynosi dużo lepsze efekty. Przekłada się, to na zaufanie prestiżowych marek, które znalazły się w bogatym portfolio agencji.
– Wyróżnienie od MMP to dodatkowy napęd do kolejnych, odważnych działań, takich jak stworzenie autorskiego modelu budowania strategii marketingowych, czy rozwoju narzędzi do optymalizacji konwersji testów A/B i rozwiązań antyfraudowych. Z drugiej strony, jeszcze większą nagrodą jest zadowolenie klientów, widoczne w badaniu Kantara oraz w bieżącej współpracy – mówi CEO adCookie, Mateusz Sobieraj.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Zaufanie to najcenniejsza waluta
Słuchaj podcastu NowyMarketing
O sile agencji stanowią efekty, ale również opinia klientów. adCookie niezmiennie od kilku lat może pochwalić się bardzo dobrymi ocenami klientów w badaniu Kantara. Szczególnie wysokie noty agencja uzyskała za zadowolenie ze współpracy, obsługę, strategię oraz za wywiązywanie się z obietnic wskazanych w przetargach. Dodatkowo adCookie zostało docenione za znajomość kategorii produktowych oraz ich sytuacji rynkowych.
Do grona klientów adCookie należą m.in. Fitness World, Develia, BFF Banking Group, TwojeSoczewki, Mosquito, BNP Paribas, FFIL Śnieżka, Selena, CUK.