adidas motywuje do aktywności w kampanii „W bieganiu liczysz się Ty”

adidas chce uwolnić biegaczy od presji dystansu, czasu i tempa. Inspiruje ich do odkrycia tego, co tak naprawdę sprawia im radość w bieganiu. Do zbiegnięcia z utartego szlaku i szukania własnej, osobistej biegowej motywacji, zachęcają murale, które wspólnie z adidas przygotowała Adela Madej.
O autorze
1 min czytania 2023-03-27

Ilu biegaczy, tyle powodów do biegani

Ilu biegaczy, tyle powodów do biegania, a wśród motywacji nie ma lepszych ani gorszych – każda jest dobra, pod warunkiem, że jest Twoja. Stąd hasło kampanii – w bieganiu liczysz się Ty. Nie kilometry, niespalone kalorie czy czas na 5K, ale właśnie Ty i Twoja własna, osobista biegowa droga.

Bieganie z psem, szukanie w joggingu swojego zen albo dodatkowa rundka w parku by dosłuchać do końca rozdział audiobooka – to motywacje równie dobre, co interwały i poprawianie życiówek.

Radość z biegania zilustrowana na muralach

Adela Madej jest warszawską ilustratorką i tatuatorką. Jej styl to połączenie komiksowych linii inspirowanych oldschoolowymi kreskówkami ze sztuką tatuażu. Najbardziej ceni sobie proste rysunki, zdecydowane kolory i wyraźne kreski. W przeszłości Adela współpracowała z adidas przy okazji otwarcia sklepu marki przy ul. Marszałkowskiej.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Z pomocą Adeli adidas portretuje różne oblicza biegowej pasji – te nastawione na wynik i te, które w centrum stawiają dobrą zabawę i przyjemnie spędzony czas. W biegowej grupie narysowanej przez Adelę obok siebie biegną Turbosenior, udowadniający, że wiek to tylko liczba, Insta-sprinter, robiący interwały od biegowej fotki do fotki czy Klubowicz należący do biegowej grupy adidas Runners Warsaw, biegający dla towarzystwa i nowych znajomości.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Wszystkie biegowe persony zobaczyć można na dwóch warszawskich muralach przy ul. Świętokrzyskiej i Jaworzyńskiej. Ilustracje są też elementem digitalowej kampanii biegowej adidas i pojawiają się m.in. w quizie, w którym każdy może odkryć swoją biegową personę.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W ramach kampanii „W bieganiu liczysz się Ty” w kolejnych tygodniach pojawią się również inne elementy, jak: videocast z Karolem Paciorkiem, Pizza Run w Warszawie, Poznaniu i Trójmieście oraz działania we współpracy z mediami i influencerami.

W ramach kampanii adidas „W bieganiu liczysz się Ty” agencja VMLY&R była odpowiedzialna za ideę kreatywną, produkcję, działania z zakresu influencer marketingu i media relations oraz aktywację eventową.