adSTANDARD 2014 definujemy przyszłość już 5-6 marca w Warszawie

Każdego roku konferencja gości przedstawicieli największych portali i serwisów, specjalistów z agencji interaktywnych i domów mediowych, marketerów z firm, które reklamują się w internecie.
O autorze
1 min czytania 2014-01-20

Żyjemy w czasach , w których ciężko nadążyć za zmianą, mechanizmy, które działały jeszcze rok temu, dziś często tylko drenują nasz budżet. I odwrotnie. Są narzędzia, które przez ostatni rok bardzo się rozwinęły. Dlatego jest o czym rozmawiać!

Być może tak właśnie jest z Instagramem, o którym wielu marketerów wie tylko tyle, że jest. Pokolenie dzisiejszych 20,30 i 40 latków nie wyobraża sobie życia bez Facebooka. Zapytajcie przeciętnego 10 latka czy podziela Wasz entuzjazm. Dowiecie się wtedy czym dla wczesnych nastolatków jest Facebook.

Mówi się, że prawie 20% ruchu w internecie to fake traffic. Co to oznacza dla Was jeśli wydajecie pieniądze na reklamę? Co to oznacza dla Was jeśli żyjecie z pieniędzy wydawanych na reklamę? Sprawę dodatkowo komplikuje nasilające się zjawisko ślepoty reklamowej.

W środowisku, ludzi związanych z marketingiem i reklamą w zasadzie nie używa się adblokerów. Ale nasze środowisko to garstka w tym prawie 40 milionowym kraju. Jak to jest naprawdę z blokowaniem reklam i kto tę prawdę ma odwagę ujawnić? Postaramy się porozmawiać o tym na adSTANDARD.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Na konferencji zdobędziesz konkretną wiedzę:

  • Jak planować media w środowisku dynamicznie zmieniającego się rynku?
  • Czy reklama odsłonowa to dobry sposób na precyzyjne ofertowanie potencjalnie zainteresowanych klientów?
  • Jak spam, ślepota bannerowa i zaśmiecanie internetu wpływa na efektywność kampanii reklamowych?
  • Jakie zmiany w zachowaniach konsumentów wywołuje rozwój technologii? jaka jest przyszłość mediów, dzięki cyfryzacji i jak będzie się w tym zmieniał model reklamy?
  • Reklama w świecie gier MMO – na czym naprawdę ten biznes zarabia pieniądze?
  • Jaka wartość reklamową uzyskasz poprzez działalność w serwisach społecznościowych? – twarde dane?
  • Jak wykorzystać mobile jako narzędzie do pozyskiwania leadów sprzedażowych?
  • Nie zabraknie case studies najciekawszych strategii aktywności online oraz dyskusji expertów rynku reklamy. 

Serdecznie zapraszamy na konferencję adSTANDARD 2014. Więcej szczegółów znajdziesz na stronie: http://www.internetstandard.pl/adstandard/

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się