Żyjemy w czasach , w których ciężko nadążyć za zmianą, mechanizmy, które działały jeszcze rok temu, dziś często tylko drenują nasz budżet. I odwrotnie. Są narzędzia, które przez ostatni rok bardzo się rozwinęły. Dlatego jest o czym rozmawiać!
Być może tak właśnie jest z Instagramem, o którym wielu marketerów wie tylko tyle, że jest. Pokolenie dzisiejszych 20,30 i 40 latków nie wyobraża sobie życia bez Facebooka. Zapytajcie przeciętnego 10 latka czy podziela Wasz entuzjazm. Dowiecie się wtedy czym dla wczesnych nastolatków jest Facebook.
Zobacz również
Mówi się, że prawie 20% ruchu w internecie to fake traffic. Co to oznacza dla Was jeśli wydajecie pieniądze na reklamę? Co to oznacza dla Was jeśli żyjecie z pieniędzy wydawanych na reklamę? Sprawę dodatkowo komplikuje nasilające się zjawisko ślepoty reklamowej.
W środowisku, ludzi związanych z marketingiem i reklamą w zasadzie nie używa się adblokerów. Ale nasze środowisko to garstka w tym prawie 40 milionowym kraju. Jak to jest naprawdę z blokowaniem reklam i kto tę prawdę ma odwagę ujawnić? Postaramy się porozmawiać o tym na adSTANDARD.
Na konferencji zdobędziesz konkretną wiedzę:
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
- Jak planować media w środowisku dynamicznie zmieniającego się rynku?
- Czy reklama odsłonowa to dobry sposób na precyzyjne ofertowanie potencjalnie zainteresowanych klientów?
- Jak spam, ślepota bannerowa i zaśmiecanie internetu wpływa na efektywność kampanii reklamowych?
- Jakie zmiany w zachowaniach konsumentów wywołuje rozwój technologii? jaka jest przyszłość mediów, dzięki cyfryzacji i jak będzie się w tym zmieniał model reklamy?
- Reklama w świecie gier MMO – na czym naprawdę ten biznes zarabia pieniądze?
- Jaka wartość reklamową uzyskasz poprzez działalność w serwisach społecznościowych? – twarde dane?
- Jak wykorzystać mobile jako narzędzie do pozyskiwania leadów sprzedażowych?
- Nie zabraknie case studies najciekawszych strategii aktywności online oraz dyskusji expertów rynku reklamy.
Serdecznie zapraszamy na konferencję adSTANDARD 2014. Więcej szczegółów znajdziesz na stronie: http://www.internetstandard.pl/adstandard/
Słuchaj podcastu NowyMarketing
NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.