TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Adwertajzing dla Ministerstwa Środowiska

W odpowiedzi na niezwykle intensywny szum medialny towarzyszący wdrażaniu nowej ustawy o wywozie śmieci Adwertajzing przygotował dla Ministerstwa Środowiska film "Dlaczego zmieniliśmy system gospodarki odpadami?".
O autorze
1 min czytania 2013-07-03

Celem Ministerstwa Środowiska, było zwrócenie uwagi na istotę tego zagadnienia: znalezienie sposobu na nieuczciwych Polaków, którzy nigdy nie płacą za wywóz śmieci i wyrzucają je „gdzie popadnie”.

Film umieszczony został na fan page’u oraz kanale YouTube Ministerstwa Środowiska, jak również blogach i internetowych serwisach rządowych – w tym na stronie premiera oraz na jego blogu. Spora jego część doczekała się również emisji w TVP w programie „Panorama”.

Upublicznienie spotu zbiegło się terminem z wejścia nowelizacji ustawy o śmieciach – 1 lipca 2013. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Film wykonany zostały w całości przez Adwertajzing, zarówno w zakresie projektowania graficznego jak i animacji. Filmy tego typu realizowane były wcześniej przez Adwertajzing jako materiały korporacyjne oraz wspierające sprzedaż, między innymi dla takich korporacji jak Henkel, Lotos oraz Procter & Gamble. Spot udźwiękowiono w studio Soundflower.

Niniejszy projekt nie był pierwszym w historii współpracy Adwertajzing i Ministerstwa Środowiska. Już w 2010 roku Adwertajzing zrealizowało dla tego ministerstwa telewizyjną kampanię reklamową „Nie zaśmiecaj swojego sumienia” w ramach której powstały trzy filmy reklamowe. Kampania ta uznana została na spotkaniu „Europejskiej Sieci ds. komunikacji w ochronie środowiska” w Brukseli za jedną z najlepszych kampanii społecznych zrealizowanych w Unii Europejskiej w 2010 roku. Kolejnym projektem na rzecz Ministerstwa Środowiska – realizowanym pod koniec 2011 roku przez Generalną Dyrekcję Ochrony Środowiska – była multimedialna kampania „Poczuj to”. Celem projektu była popularyzacja programu „Natura 2000”. Ambasadorem kampanii została Kasia Nosowska. W ramach kampanii Adwertajzing zrealizowało między innymi kilka spotów oraz niezwykle malowniczy i „przyrodniczy” teledysk „O lesie”.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Z mniejszych projektów we współpracy z Ministerstwem Środowiska, Adwertajzing zrealizowało dwukrotnie kampanię „Europejskiego tygodnia zrównoważonego transportu”.