Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Agata Matuszewska objęła stanowisko business unit managera w Open Research

W związku z rozwojem firmy Open Research do zespołu badaczy jakościowo-ilościowych, dołączyła Agata Matuszewska, która objęła dowodzenie nad zespołem zajmującym się badaniami międzynarodowymi, badaniami dla firm farmaceutycznych oraz zaawansowaną analityką biznesową.
O autorze
0 min czytania 2020-02-28

Agata Matuszewska to doświadczony badacz rynku, socjolog, z blisko 20-letnim stażem pracy w międzynarodowych agencjach badawczych, jak Millward Brown (KANTAR), Nielsen, gdzie była odpowiedzialna za prowadzenie zaawansowanych projektów badawczych. Pracowała również po stronie producenta (USP Zdrowie) w dziale insight oraz w trade marketingu.

Specjalizuje się w badaniach jakościowo-ilościowych w kontekście komunikacji, strategii, badań shopperowych.